Ambalajele – pasiunea mea


Superficial, gunoi, Furnizor de zgomote nedorite atunci cand ai nevoie de liniste, obstacol cu care te lupti minute bune pentru a ajunge la interiorul mult dorit …si chiar arma fatala (ma refer aici la blistere, catalogate drept cele mai periculoase ambalaje din lume, din cauza plasticului solid din care sunt facute, dar si a sigilarii extrem de eficiente…anual, in SUA mor 4000 de oameni din cazua ranilor provocate de blistere :D)….da, ma refer la ambalajul acela pe care multi il considera mai mult sau mai putin inutil. Asadar, de ce imi plac ambalajele, de ce scriu despre ele? De ce le-as colectiona si mai ales de ce le-a aloca un blog intreg?
Cu mintea si cu sufletul meu de asa-zis artista as spune raspicat: pur si simplu este o atractie inexplicabila, un fel de dragoste la prima vedere pe care o ai in supermarket fata de un produs care te asteapta cochet ambalat pe raft. Ei bine, da! Am zis! Ambalajul faciliteaza primul contact fizic cu marca, iti face cu ochiul si te imbie spre cea mai buna oferta.
Din hartie, carton, plastic, sticla, mai mult sau mai putin eco (din pacate), ambalajele au devenit din ce in ce mai chic, friendly si inteligent realizate. Ele isi depasesc conditia de pur comunicatori, devenind astfel un mod de promovare de tip „long term”. Nu putini sunt cei care isi aduc aminte de roboteii din pachete de tigari sau de invelisurile surpriza ale gumelor de mestecat Barbie sau Turbo. Eu una, si mai fanatica, am avut inca de la varsta de 3 ani prima colectie de ambalaje, ba chiar prima expozitie, care din pacate a avut un singur cumparator…ce a indraznit sa o doneze cosului de gunoi. Dar, ce sa-i faci…parintii nu inteleg intodeauna ciudateniilor copiilor lor. Ei bine, noroc cu era digitala, noroc ca scannerele si Internetul caci astfel pot fi in contact permanent cu tot ceea ce se intampla in lumea ambalajelor.
Pentru final, nu-mi ramane sa va spun decat „Deschide aici si lasa aventura sa inceapa!”

7 gânduri despre „Ambalajele – pasiunea mea

  1. Johana Toma spune:

    Ft ft misto ideea, imi place la nebunie. Sunt atatea de discutat pe tema asta!!! mult succes. te sustin in demersul tau! Johana

  2. oanabarbu10 spune:

    Ne bucuram de nisa acestui blog! Sa fie intr-un ceas bun si sa aiba mult continut valoros:

  3. ropub spune:

    Adica mai exact critici ambalajele ?
    da o idee buna, succes cu blogul.

Lasă un răspuns

