Brandul de tara cu iz de pastrama, branza si prajituri


Brandul de tara cu iz de pastrama, branza si prajituri de casa sade mult mai bine Romaniei. Salut cu tot entuziasmul si ochii umezi de mandrie ca Bucovina, ramane acel taram unde mai pot gasi un pic de povestile traditionale in care romanii erau oameni de cinste si gurmanzi de pomina. Am fost surpinsa sa regasesc brandul „ Produs in Bucovina”, cu o echipa in spate de marketeri si pr-isti atent pregatiti sa spulbere stereotipurile romanilor. La o plimbare prin fostul IOR, unde pe ritmuri populare dinamice si vesele, amestecate cu fum de gratare si vanzoleala de oameni ai poporului, am regasit brandul de tara. Da, iata cum mancarea ne poate scapa din impasul unui brand betegit…si cum nimeni nu se mai pricepe la a manca, asa cum o face romanul. Iata ca pot sa spun cu mana pe inima ca nicio branza frantuzeasca nu bate burduful in scoarta de copac. Eh, ambalaj mai creativ si eco decat acest ati mai vazut? Si ca sa nu mai zic cum am descoperit cu plavuta suprindere designuri de etichete extrem de creative si originale. Marca Killer, dedicata preparatelor din carne, s-a pozitionat cel mai non-conformist cu sloganul: „Noi ucidem numai concurenta”. Sa fie asta un soi de responsabilitate sociala, amestecata in ceaunul cu carnaciori si pastrama? Un dur aparator al animalelor, ar protesta noua vieti, de ar avea, dar vorba aceea…la romani, carnea este cea mai buna leguma. Nu doar cei de la Killer au fost in topul preferintelor mele publicitare, caci ziua mi s-a indulcit cu bucatele branduite sunt numele Bristena. M-am delectat mai apoi toata ziua cu doua cutii elegante, pline de zahar si dragoste, toate pentru prajiturile de casa made in Romania. Bravo, Bucovina!

2 gânduri despre „Brandul de tara cu iz de pastrama, branza si prajituri

  1. Oana spune:

    Nu pot fi decât foarte mândră! O dată pentru că e vorba de o serie de produse „Made in Bucovina”, o zonă aproape de locul din care mă trag şi eu, iar a doua oară pentru că cei de acolo dau dovadă de iniţiativă şi publicitate, amândouă isteţe. 🙂
    E cert că există potenţial, dar, mai mult decât atât, există produse foarte gustoase, care aproape te fac să salivezi. Altfel spus, avem material pe ce să lucrăm, aşa că ar trebui să dăm zor cu promovarea.

    Felicitări pentru articol! 😀

    • Da, asa este..iar impresia extraordinara pe care mi-au facut-o prin eveniment si prin barndurile pe care le-au creat, mi-au dovedit inca o data ca stereotipurile sunt doar niste obstacole in calea gandirii libere. Mult succes celor din Bucovina in continuare si abia astept campania de Craciun….sa curga cozonacii, dar in ambalaje frumoase si creative 🙂
      Multumesc, Oana!

Lasă un răspuns

