Marita este Branza


Varsta nu este importanta, asta doar daca nu esti o branza 😀 Cam asa spunea Billie Burke, stiind parca ca branza buna se creste linistit, frumos si armonios. Pai si atunci sa nu fie oare nevoie de un ambalaj cat mai rezistent si fidel aromelor felurite. Cred ca daca as fi o zeita undeva pe coltul unui munte, cu siguranta ca hrana mea energizant-divina ar fi fost branza. Cu verdeturi, cu boia, cu boabe de mustar, afumata, iute…in fel si chip poti gasi acest preparat ce gadila cu optimism papilele gustative al gurmanzilor. Tocmai de aceea observ ca varietatea de gusturi si arome ametitoare, dau libertatea creativilor de a jongla cu design-uri din ce in ce mai attractive. Marketingul senzorial isi face atent intrarea in aceasta industrie a branzeturilor, majoritatea ambalajelor imitand recipientele traditionale ale gustoaselor branzeturi. Treburile nu sunt atat de usoare pe cat ne-am inchipui. Industria ambalajelor pentru produsele din lapte trebuie sa respecte standarde de calitate si mentinere extrem de bine puse la punct. Ca sa nu mai uitam, ca aici intervine si natura cu bacteriile sale pozitive, utile in prezervarea si inchegarea branzei. Interesant sistem, nu? Ca tot vorbeam de marketingul sensorial, branzeturile sunt categoria de produs care exploateaza cel mai bun, simtul olfactiv…caci prin minusculele fante (special lasate) se mai strecoara din cand in cand aroma unui cascaval afumat, iar branzeturile rezultate din retete traditionale vechi de sute de ani, parca ies din recipeintele lor. Daca in industria laptelui, lucrurile s-au complicat destul de mult si e greu clasificat, branza ramane cu siguranta un produs cu care ne-am obisnuit in anumiti termeni vizuali. Asadar, sa fie crem, sa fie aramiu, sa fie un pic de galben jucaus, albastru pal, litere vintage si multe vacute J

Si pentru ca nu ma pot abtine sa nu laud un brand local, am sa dedic cateva randuri celor de la Napolact. Pe langa site-ul splendind ce te introduce intr-o atmosfera neaosa, specialitatiile clujenilor sunt fabricate si promovate cu cap. Te lasa sa crezi ca traditia inca isi mai face loc in lumea brandurilor din ce in ce mai agressive, iar stilul lor molcom, relaxat, simplu dar de effect razbeste prin penuria de branduri de o calitate discutabila. Iar daca va mai spun ca irezistibilele bucate sunt create intr-o grota veche de sute de ani, unde s-au dezvoltat conditii unice de fabricare a branzei…cat farmec si cat de marita este branza!

Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre „Marita este Branza

  1. carmen popescu spune:

    am citit acest articol cu interes si parca mi-as fi dorit si mai mult, pentru ca fiind o maaaare consumatoare de lactate in general si branza in special, mi s-a deschis apetitul 🙂 supermarketuri here i come, am pofta de… gorgonzola si danish white :))

  2. carmen popescu spune:

    more more more

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: