Ambalaje ale vremurilor nostalgic aurite


Va mai amintiti de odinioara cand bunicii si bunicele noastre ne indulceau cu ciocolata Pitic sau cu bomboanele Cip? Dar de cleiosul Mentosan cu care se parfumu saruturile patimase din salile de cinema la singurul film din an?

Ei, erau produse, erau ambalaje din vremuri ce ne astern zambete nostalgice pe chipuri. Si azi mai rezonam cand gasim deodorantul Favorit sau laptele demachiant Doina pe rafturile doldora de cosmetice si produse de infrumusetare. Parca sunt acolo de cand lumea, cu acelasi ambalaj pe l-au tinut in palmele lor si mamele si bunicele noastre. Iata, stimati iubitori de ambalaje cum se pastreaza semet un brand decenii intregi.

Această prezentare necesită JavaScript.

Dar cred ca cele mai notabile ambalaje ale vremurilor nostalgic aurite sunt sticlele de lapte si cele de sifon. Din ce in ce mai rare, cele din urma au ajuns sa fie licitate chiar la targuri de antichitati si nu pentru ca spritul iese cel mai gustos cu sifon, ci pentru ca deja au ajuns in actegoria bibelourilor de bucatarie.

Ei, toate au fost la timpul lor glorioase si vesele ambalaje, iar azi nu ne ramane decat sa vorbim despre ele la AdComunism, conferinta despre publicitatea in „epoca de aur”, 23 Noiembrie, 17:30, Club A.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: