Coca Cola Mystic – To the Infinity and Beyond


Coca Cola Mystic – To the Infinity and Beyond. Nici ca ar fi de admis ca cel mai renumit brand din lume, ce a sondat mai bine de 100 de ani in inconstientul consumatorilor (unii dintre ei viseaza rauri de cola…da, stiu, e vorba despre mine :P), sa nu loveasca din nou. Asadar, ne putem teleporta o mica privire in viitorul ambalajelor si asta doar datorita imaginatiei debordante a artistului Jerome Olivet. Intr-un moment de sclipire futurista s-a nascut conceptul Coca Cola Mystic, un ambalaj cu o forma aerodinamica, linii sexy si unduioase si cu multa energie si excitement la nivel vizual. Primul impresie este aceea de a avea de-a face cu o masina de curse si te astepti ca in momentul deschiderii dopului Hamilton sa tasneasca printre bulele lichidului neastamparat. Cu toate ca impactul vizual al misticului ambalaj a generat multe cuvinte de lauda, au existat si carcotasi. Printre dezavantajele enumerate de acestia regasim un look exagerat si inutil, lipsa sustenabilitatii si chiar asemanarea cu viziunile celor Pepsi. Bun sau rau…nu poti clasifica acest ambalaj, cu toate acestea, sunt sigura ca nu utilitatea a fost principalul lui scop, ci din nou dorinta de a epata a celor de la Coca Cola…poate cel mai fericit brand din punct de vedere al publicitatii…este intr-o vesnica libertate de a se reinventa.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: