Cutii pentru bule energice


Nu beau niciodata un energizant care sa nu ma convinga de avantajele lui dinamice prin ambalaj. Mai mult, daca nu vibreaza prin culoare si forma direct de pe raftul magazinului, atunci si-a rasuflat cu totul existenta. Imi aduc aminte ca primul ambalaj pe care l-am creat a fost pentru un energizant, 100% nascut din imaginatia mea mult prea zvapaiata la acea vreme. Si totul a inceput cu o cercetare in clubul Goblin, unde dupa mai multe cutii de Burn…am inceput sa Bark…adica sa devin un energic party animal. Sloganul a urmat in felul urmator: Bark all night long, iar a doua zi, tableta mea grafica nu a mai contenit de atata design. Azi, ma uit la ce am creat atunci si imi spun: Dumnezeule, asta ai creat tu? Pune mana si uita-te la ambalaje cu adevarat stunning 😀 Si asa am facut! Asa ca m-am hotarat sa stau in banca mea si sa va arat cateva dintre cele mai inspirate cutii de energizante. Incep cu Bomba, un ambalaj atipic pentru categoria de produse despre care vorbim, insa cat se poate de ilustrativ. Ok, esti pe campul de lupta al distractiei si decizi ca vrei sa explodezi de viata, asadar arunci in tine o Bomba. Foarte frumos, foarte legal, foarte peaceful, caci faci dragoste cu exuberanta de dupa o astfel de bautura.  Galeria bauturilor explozive continua cu Mollotov, the explozive energy. Tare imi e ca e o concurenta directa cu Burn. Din aceeasi categorie, prezint mandra produsul Battery, acel lichid care te tine pe plus mai ceva ca Duracell. Luand forma unei baterii, cu plusul si minusul ei, nu pot decat sa aplaud o idee simpla, dar inspirata. Daca am terminat cu energizantele ce cam dau de lucru genistilor si pompierilor, trecem un pic in categoria bauturilor cu taurina ce tare imi e ca sunt cam pentru un target emo. Enumar astfel: Monster, Spider, Hell, Ectoplasm. Mda, e clar…avem de-a face cu o bautura foarte obisnuita cu locurile intunecare. Dar ca sa inchei, in timp ce sorb ultimul strop din energizantul ce vibreaza langa tastatura mea, va spun ca daca totusi nu vine din voi energia, tot degeaba!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

