Cu si fara perdea despre publicitatea din „epoca de aur”


Cand ma gandesc ca ziua polara ar fi tot insuficienta pentru cate fac eu intr-o zi, imi spun ca mi-as dori sa nu existe timp si ingradiri. Spun asta pentru ca inima mea bate a publicitate 25 din 24 de ore, pompand inspiratie si idei creative, secunda dupa secunda. Asa reusesc, alaturi de prietenii si colegii mei din cercul de publicitate Madvertisers, sa organizez cea de-a doua conferinta de publicitate, din umila mea viata de creativa. Daca la prima conferinta, m-am perindat prin lumea publicitatii in costum de epoca, acum am trecut la cravata de pionier si va prezint AdComunism – cea mai neconventionala conferinta despre publicitatea comunista din Romania.


Prin urmare, a fost sau nu a fost publicitate in acea perioada? Radem sau invatam atunci cand vedem reclame la CEC sau cand aflam de asa-zisa campanie de CSR cu „nicio masa fara peste” :). De ce mai savuram si astazi gustul celei mai ieftine femei, si anume Eugenia? Dar oare cum erau intalnirile indragostitiilor la un pahar de Cico si cum de reuseau fetele din acea perioada sa fie atat de finute folosind doar creme Gerovital si Farmec si lasandu-si amintirea parfumata, dupa ce au folosit Rexona? Eu vrea sa aflu toate raspunsurile la aceste intrebari. Vreau ca sa trei ore sa ma teleportez in timp, sa iau ce-i mai frumos din acea perioada si sa inteleg daca publicitatea de astazi este rezultatul influentei celei de atunci. Eu zic sa ne cunoastem mai bine si sa ne vedem acolo, marti, 23 Noiembrie, Club A, ora 17:30 🙂

PS: Multumesc Cata Parascan pt ideea de titlu

Lasă un răspuns

