Asa apa, asa ambalaj


Nu am ales sa cumpar noul brand de apa Aqua Carpatica datorita puritatii sale sau a lipsei de nitrati. Motivul meu pur personal este logic deductibil…da, in sfarsit ma pot bucura de un ambalaj „altfel” in aceasa categorie de produs. Daca, pentru pentru varianta de 2 l, designul mai rupe un pic din pricipiile packagingului traditional, ei bine in varianta junior de 0.5 l, avem de-a face cu prima sticla cu colturi din Romania. Combinatia simpla de negru cu transparent comunica foarte bine ideea de apa pura, iar daca observam si subtilul insert al motivului traditional regasit adesea pe costumul popular sau pe covorasele tesute la razboi, este clar ca avem de-a face cu o un brand ce mizeaza pe valori traditionale, in combinatie cu un design minimal, dar modern. Totusi touch-ul elegant ma duce cu gandul la sticlutele de parfum, iar daca va mai spun ca atunci cand am vazut sticla pe viu am crezut ca am de-a face cu vreun concurent al apei Evian, nu degeaba toti designerii din lume au fost mobilizati pentru a crea aceast ambalaj. Felicitari creativilor si sa avem parte de cat mai multe idei si concepte creative pe viitor!

14 gânduri despre „Asa apa, asa ambalaj

  1. Oana Culache spune:

    Si sticlele de Prigat care erau inainte aveau 4 colturi. Cele care erau invelite in folie alba opaca si desene cu tema sportiva … de la Olimpiada Oamenilor Obisnuiti de acum vreo 2-3 ani. Sticla aceasta nu am vzt-o inca in realitate, dar pare-mi-se ca e hexagonala, asa e?

    • da, si Prigat insa erau doar pe categoria de suc natural..pe apa, nu…si ma gandeam cat de bine merge. Sticla este patrata si arata f bine. Chiar sa mergi sa o vezi si in realitate

  2. carmen popescu spune:

    arata f bine, abia astept sa merg sa o vad la raft.imi plac f mult ideile, pot spune ca este un ambalaj facut cu cap, f creativ, f intelegent prin tot ceea ce transmite.sunt foarte curioasa cat costa apa asta fara nitrati pentru ca ambalajul o face sa para scumpa.dar daca nu e asa? atunci inca un wow.

  3. Jean spune:

    Merci Maria…ai citit in gandurile noastre si precis ceva minimalist/constructivist sau abstract combinat cu o nota discreta de cultura,tot asta era la dorinta nostra de plecare!
    Vei observa ca la fel de extraordinar este si gustul apei plate si atunci sper ca am facut LA TOTALE cu acest produs !
    attention : cea Acidulata este cu zero NO3 (cea mai pura din LUME), cea plata este cu 0,8 NO3 si pot spune „cea mai pura din Romania” (Dorna este la 3mgr/l si Borsec la 4,4mgr/L de nitrati,Perena la 1,78mgr/l).

    @oana :sticla este octagonala nu exagonala :))
    Un W.E. placut

    • Ma bucur de noul brand si sustin ca valorile prin care se promoveaza sunt adevarate. Este o apa cu un gust foarte bun, cu o identitate eleganta, pe care o observa chiar si cei neavizati in domeniul publicitatii, designului si nu numai. Felicitari si sa ne uimiti in continuare!

  4. akismet-a1aae713dc0795286130b7a384a2af15 spune:

    http://www.vodavoda.com/index1.html 🙂

  5. Edy spune:

    Spuneti-mi si mie daca articolul asta este serios sau doar v-a platit Valvis ca sa-i aduceti omagii lui Aqua Carpatica. Daca tot am citit aici atatea cuvinte de lauda, ce ziceti de designul sticlei Vodavoda vis-à-vis de Aqua Carpatica? http://www.apavodavoda.ro/noutati/aqua-carpatica-a-furat-designul-sticlei-VODAVODA.html

    • Incep prin a va raspunde la prima intrebare: acesta nu este un blog cu profit, ci doar un spatiu digital unde psionatii de publicitate si design de ambalaje au acces la diferite studii de caz si opinii despre ambalaje. Asadar, nu voi accepta niciodata sa fiu platita pentru a scrie despre un brand anume. Doi la mana, da, intr-adevar. Un caz de identitate similara la nivel de ambalaj…chiar este curios si va urez succes in ajungerea la un compromis de identitate vizuala…este clar ca unul dintre cele doua branduri va trebui sa faca un repackaging daca isi doreste sa supravietuiasca pe piata. In alta ordine de idei, doarte frumos site-ul

  6. caterinca teodoroiu spune:

    mie imi place apa. design-ul sticlei este foarte Ok. e adevarat ca e f. greu sa inventezi ceva total nou pentru sticlele de plastic a.i, pe langa aspectul vizual sa-si dovedeasca si aspectul practic dar poti sa aduci o inovatie vizuala si s-o combini cu aspectul practic,
    aici au reusit: forma sticlei de apa plata permite aranjarea la raft mult mai buna, (pierde mai putin spatiu, este ergonomica) iar combinatia simpla dar rafinata de transparenta si negru este clar nota puritatii . Iese din anonimat si capteaza atentia. Chiar daca pretul produsului e mai ridicat decat al produselor similare dar fara a depasi bunul simt ,cumpararea unei sticle de Aqua Carpatica nu este o decizie de pret ci de sanatate pentru familie.
    Inca ceva: cei de la Aqua Carpatica au promovat apa minerala ca fiind cea mai pura si nu pe cea plata. iar apa lor minerala nu este imbogatita cu CO2 , deci probabil nu ar trebui sa ne facem ca un balon dupa ce o bem, ci din contra ar trebui sa ne ajute la digestie.

  7. Oana Culache spune:

    Interesant … nu am aflat pana acum de incidentul cu Voda Voda 😕 De fapt, nici nu cunosteam brandul respectiv. [spre rusinea mea poate]

  8. Victor spune:

    din nefericire pt. noi,…nu si pt. Valvis ,
    sticla este copy Voda-voda , sigla este copy ( Partidul Alianta Civica ) , sloganul minicinos ( probabil va fi atacat in instanta de Romaqua si nu numai ) ,iar produsul scump.

    O campanie perfecta de Marketing ,deoarece putini au identificat adevarul .

    Felicitari,… non -achizitorilor si mai ales non-end consumerilor ,ce risca sa arunce banii pe fereastra.

    • Nelu spune:

      @ Victor : Cu siguranta nu ai copii ,numai la marketing gandesti si nu la ce este esential adica continutul…si cand bunul Dumnezeu te va da 1/2 sau 3 copii,tu sa le hranesti cu Borsec sau orice alta apa cu 3,4,5 mgr/L de Nitrati (NO3) !

  9. marcel marian spune:

    Cine produce aceste ambalaje?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: