Mama mia, que bella imballaggio


Nu stiu daca pizza bate shaorma….sau Bruce Lee pe Vandamme, dar vorba reclamei…imi plac mancarurile traditionale: mici, pizza :P. Fie ca este rotunda, triunghiulara, hexagonala, la metru sau la decimetru, imi place pizza si o vrea pastrata in cele mai frumoase cutii cu putinta. Nu ma incanta multe ambalaje de pe piazza romanesca, in acest sens asa ca am cautat sa vad cu ce se lauda lumea la nivel global. Am gasit asadar, Mafia Pizza, aceasta ambrozie italieneasca pe care si marii „capi” o savureaza. Asa da mafioti, gurmand pasionati de pizza…nu ca la noi…iubitori de shaorma. Insa revenind, Mafia Pizza, un amabalaj cu trimiteri clare catre originile acestui fel de mancare, ce se bucura de faima globala, ma face sa zambesc. Avemculorile steagului peninsulei, ceva mafioti simpatici, dar busted si ma face sa mananc pizza cu placere.

Daca ne plac picanteriile atunci cu siguranta vom alege o Hell Pizza, cu un design striking, dar nu prea friendly in tonurile sale inchise. De ce nu au ales oare rosu? Caci altfel ma gandesc…ce au pus in pizza de e asa de sumbra prezentarea :D? Pe acelasi sistem mizeaza si brandul Ugly Pizza, ce se promoveaza cu o imagine non-conformista si ceva rosii zborsite peste o mozzarella. Hmmm?!? M-am informat asupra viziunii brandului si am si aflat raspunsul. Logica e corecta, dar impactul asupra consumatorului, un pic brain-washed poate fi destul de negativ. Ugly Pizza se prezinta asa cum este ea in realitate, fara retusuri in Photoshop pentru pozele de prezentare de pe ambalaj. Politically corect, n-am ce zice…dar guys..pizza voastra este chiar atat de hidoasa?

Un alt concept interesant pe care l-am intalnit a fost PizzaTaxi. Felicit ideea pentru ca ma face sa recunosc ca printre valorile brandului lor, rapiditatea livrarii este excelenta. Ah, dar ce atata vorbaraie…ma asteapta aburind o delicioasa pizza. V-am lasat!

Lasă un răspuns

