Iz de energie matinala


O mie si una de fete..o mie si una de arome si acelasi efect magic ce te trezeste la rasarit. Daca aroma inconfundabilei cafele ma trezeste inca de cand sunt buimacita. Cufarul in care sta bine pudra magica a cafelei trebuie sa aiba musai trei calitati de baza:

–          Sa fie colorata – dimineata trebuie sa-mi sara in ochi, sa o gasesc ambalajul de cafea din instinct si sa straluceasca de energie luminoasa, caci daca nu e asa voi cauta buimacita mult si bine

–          Mai trebuie sa fie lucios, dar sa nu alunece printre degete si nici sa nu intepe caci altfel ma voi transforma intr-o fiinta irascibila

–          Si nu in ultimul rand aroma va trebui pastrata etans pentru a-mi gadila simturile in fiecare dimineata.

Mai apoi, dupa ce ma trezesc, cu siguranta am nevoie sa incep ziua cat mai optimist cu putinta, asadar nu-mi permit sa tin in mana un pachet inestetic de cafea. Imi plac ambalajele care imi zambesc jucaus, care comunica cu mine si care ma fac sa zambesc, dar care nu-si pierd nici eleganta. Cafeau este un produs cochet, cu care creezi o relatie de incredere, asa ca am dreptul ca niciun ambalaj de cafea sa ma dezamageasca.

Cel mai mult imi plac cutiile de metal: prezerva cel mai bine aroma, au un look vintage si nu ai cum sa nu le colectionezi. Un amabalj de colectie este cel care isi depaseste simplul obiectiv de transporta informatii despre produs. Sa nu uit totusi nici de pungile cu sclipiri intunecate prin care parca simti delicioasa si intensa aroma a cafelei. Le-as numi pe acestea, ambalaje fatal de seducatoare.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

