Pofta buna! Putem manca ambalaje!


La muuulti ani! in cel mai optimist mod cu putinra. In 2011 ai cu 11 mai multe motive sa iti doresti sa faci ceva nou si sa te bucuri de lucruri pe care nu le-ai mai vazut sau auzit pana acum. 2 Ianuarie 2011, a facut ca sora mea sa-mi insenineze si mai mult ziua cu o veste minunata: exista ambalaje care se pot manca…asa ca mi-am luat frumos furculita si cutitul si cu un zambet larg de inceput de nou an am savurat conceptul pana la ultima firmitura. Nu va mai tin in suspans si va spun ca este vorba despre cutii de bomboane ce pot fi mancate cu totul, nu doar continutul. Cu astfel de idei delicioase sa-ti tot petreci noul an si sa te minunezi de indemanarea si creativitatea celorlalti.

La multi ani si pofta mare la savurat publicitate!

2 gânduri despre „Pofta buna! Putem manca ambalaje!

  1. carmen popescu spune:

    like like like and more more more

  2. desigur, more, more, moreeee, caci consumul de publicitate delicioasa nu dauneaza grav sanatatii 🙂

Lasă un răspuns

