Ambalaje cu picioare sexy


Din 1926, picioarele romancelor suspina dupa ciorapii Adesgo, mai ceva ca fetele dupa Brad Pitt. Fie ca sunt din gama Fatal (incredibi, da?!?), Classic sau Briliant, pachetele in care sunt atent incolacite dresurile fine de la Adesgo m-au fascinat. Nu pot sa nu observ caracterul lor suprarealist..caci rareori mi-e dat sa vad mai mult de doua picioare..ce-i drept frumos „ambalate” in ciorapii minune…fara sa fie asezonate cu vreo alta parte anatomica. Dovada ca „what you see is what you get” si cum mai spunea si John Caples…oamenii vor sa cumpere produse ce au pe ambalaj produsul in sine sau o demonstratie a utilizarii sale. Tin sa apreciez identitatea unitara a ambalajelor pentru dresurile Adesgo. Mi-e cu neputinta sa nu recunosc brandul in orice magazin as fi, caci au stilul lor aparte: picioare sexy everwhere :). Daca asa stau lucrurile in cazul Adesgo, Pompea vine cu un beneficiu in plus. Avem tot picioare sexy la primul fel, insa de fiecare data sunt insotite si de o tinuta mini pe post de sugestie vestimentara. Poate ca multi dintre noi nici nu observam aceste detalii minore, dar din punct de vedere al brandingului cu singuranta sunt vitale.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: