Ampro Design – Agentia Saptamanii


Ampro…endless creaAcTivity. Si sa stiti ca au dreptate. Cel putin pe segmentul de ambalaje pentru inghetata mi-au demonstrat-o….productivi si creativi. Ii felicit pentru ideile si conceptele fresh aduse ambalajelor de pe rafturile supermarketurilor. Culoare, forme jucause si mult optimist – toate acestea caracterizeaza stilul Ampro. Desi orientati doar spre FMCG pentru moment, nu cred ca m-ar dezamagi si pe alte categorii de produse. Am regasit in portofoliul lor brandurile Amicii si Darling. Mereu m-am intrebat cine le face brandingul si iata …misterul e dezlegat: Ampro. Pentru doua branduri de mainstream pot spune ca la nivel de ambalaj au reusit bine sa se distinga prin touch-ul modern si prin designul extrem de appealing. Dat fiind faptul ca vorbim de produse dulci salut inspiratia agentiei de a crea ambalaje cel putin stimulatoare ale papilelor gustative. Au mers mult pe impuls si asta imi place. Ei, bine…Ampro…Bravo!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: