Mai mult decat motani alintosi si dulai flocosi


Mi-am dorit mereu sa vad mai mult decat motani alintosi si dulai flocosi pe ambalajele produselor pentru animalutele de casa. Parca nici motanului meu nu-i mai prieste atata monotonie si nici blana nu-i mai straluceste atunci cand ii aduc un pliculet noua de mancare. Whiskas ramane singurul brand de pe piata din domeniu care inoveaza in utilitatiile ambalajului. Laud ideea de fanta ce se inchide si deschide pe de punga de 1 kg de mancare pentru pisici voinice, insa in rest parca as vrea sa vad si alte concepte. Am cautat si am tot cautat si am descoperit o varietate de idei fancy pe pietele de peste hotare, unde mai toate lucrurile sunt tratate cu mai mult pedigree :D. Am descoperit Snookums, conserva de hrana pentru pisici arogante, ce te privesc cu mimici cat se poate de infumurate de pe conserve. Ca sa trec in tabara adversa, cateii beneficiaza de branduri un pic mai mild cum ar fii Spot Stew, cu un design destul de emotional bazat pe o frumoasa poveste de prietenie intre caine si om. Totusi, un pic prea exagerate imaginile paradisiace de pe front-ul ambalajului. Observ un nou trend: cel al ambalajelor negre, minimal de pe care pulseaza hipnotic mesaje destul de originale in majoritatea cazurilor. Sesizez totusi o promovare „oarba” a acestui concept…indiferend de categoria de produs altgoritmul designului este acelasi…tare imi e ca imi voi cumpara o sticla de lapte neagra in loc de un sampon…confuziile pot fi dese asa ca pe cat posibil a se evita ambalajele negre atata timp cat nu au un concept solid si potrivit categoriei. Brandul de hrana pentru catei, Before Grain, s-a aliniat si el noului trend sic si negru, din pacate cu un concept mult prea elegant pentru o marca de mainstream. Ce ma bucura, insa, este faptul ca si celelalte categoriile de produse mai nisate incep sa abordeze o identitate mai creativa. Astept sa fiu surprinsa din ce in ce mai mult.

Această prezentare necesită JavaScript.


Lasă un răspuns

