\m/ Ambalaje rock \m/


Rock-ul poate gadila si vazul nu doar auzul. Ideea nastrusnica de a cauta ambalaje cu un touch rock mi-a venit in timp ce ma incantam cu cele mai bune piese Iron Maiden si Black Sabbath. Am inceput sa incing Dieline-ul si Google -ulin cautarea unor prototipuri de ambalaje special create pentru cei care au aceasta muzica in suflet, nu doar pe iPod sau telefon. Imi imaginam deja cutii negre si dure cu litere metalizate sculptate ascutit, tinte suparate de metal si chitari electrice cu coardele intinse la maxim, toate simboluri ale muzicii care zguduie energia in tine. Si am gasit fara prea mult efort. Cu un zambet larg pe chip am inceput sa ma delectez cu unul dintre cele mai cunoscute ambalaje, in haine de piele si inscrustat cu tinte cu atitudine. Da, e vorba de Absolut Vodka, cea cu sticla si personalitate cameleonica. Absolut Rock este un ambalaj de colectie pe care am avut ocazia sa-l tin chiar in mana la o petrecere. Mi-a fost insa subtilizat de cineva ce isi rezervase deja fericirea de a-l avea in colectie. Absolut Rock poarta cu sine povesetea cavalerilor in armura de piele, ce calaresc un chopper, iar nu un cal, pe celebra Route 66. Ambalajul a fost creat de designerul Natalia Brilli, specializat in a imbraca diverse obiecte in piele si i-a iesit foarte bine – mulat pe forme si cu tinte… absolut rock!!! Cercetarile mele asidue nu s-au oprit aici. Asa am dat din nou peste editia limitata a sticlei de Coca Cola ce ii afiseaza pe legendarii trupei Kiss, cu look-ul lor striking. Desi, Kiss nu a uimit decat cu o singura piesa de-a lungul carierei, se pare ca touchul lor original i-a determinat pe designeri sa creeze colectii limitate cu chipurile lor, extrem de socante pentru timpul in care s-au lansat. Nici AC/DC nu a ramas in urma in ceea ce priveste originalitatea. Am descoperit astfel pack-ul lor special cu CD-uri complete si alte obiecte promotionale semnate de faimoasa trupa. Cutia are forma unui radio vintage, semnat cu logo-ul AC/DC in care regasim chiar si un vinil de la inceputul carierei lor. Insa ceea ce mi-a stimulat poftele a fost ciocolata neagra Grace Under Fire, cu un design vintage eco si o gagica patrunsa de acordurile unei chitari. Ciocolata neagra, hard si hot…clar, orice rocker trebuie sa o guste! Iar pentru baieti, am doua branduri care singur o sa va entuziasmeze: Berea Hard Rock si boxerii Tatoos Warm, purtatori de celebre tatuaje in stil rock. Acestea fiind spuse, fara indoiala, rock-ul se imbina de minune cu brandingul.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

