1 Martie…si primele mele martisoare din ambalaje


De jumatate de ora este oficial primavara…1 Martie, una dintre zilele pe care le astept cu nerbdare de copil razgaiat in fiecare an. Zambind in fata tastaturii ma indemn sa scriu cele mai frumoase si colorate ganduri, incercand sa nu omit nicio senzatie pe care primvara deja mi-o asterne cu veselie. Mai mult decat atat sunt nerabdataoare sa ofer tuturor prietenilor mei primele mele martisoare din ambalaje..nascute dintr-o idee nebuneasca ce aprins forma intr-o dupa-amiza de duminica lenesa. Si acum imi aduc aminte de camera mea plina de ambalaje aruncate vraijste printre care cautam cele  mai funky combinatii. Colectia s-a marit vazand cu ochii in decursul celor cateva ore de nebunie creatoare, insumand la final 23 de modele unice realizate din pliculete de ceai, poleiala de bomboane de ciocolata, cutii de carton tot de ciocolata, etichete de haine, nasturi si margelute. Rezultatul? Cateva ore de distractie si sper multi prieteni bucurosi de martisoare. Asa ca daca va intrebati ce v-am luat de 1 Martie…iata teasingul! Enjoy!

Urmareste mai jos filmuletul de prezentare 🙂

3 gânduri despre „1 Martie…si primele mele martisoare din ambalaje

  1. […] Pentru ca este 1 Martie, pentru ca vrem sa incepem primavara in forta, pentru ca ne place sa promovam oameni cu idei originale, oameni care fac altfel, care nu urmeaza standardele impuse de o societate bolnava, va prezentam cele mai frumoase martisoare realizate de catre Art Directorul revistei noastre, Maria Crangasu din …. ambalaje. Va invitam sa cititi mai multe despre geniala ei idee aici: 1Martie…si primele mele martisoare din ambalaje […]

  2. Multumesc, ArsHistorica pentru apreciere, pentru ideile minunate cu care ma inspirati si pentru ca am inceput ceva nou impreuna! Bravo, de trei ori BRAVOOO!

  3. DOBRILA spune:

    ideea este originala

Lasă un răspuns

