Prinsi cu ciocolata in flagrant


Un el si o ea…i-am prins privindu-ma complice, dubios si deloc vinovat de pe cutiile de BonBon au Chocolat. Sfidandu-ma cu un zambet ascuns dupa urme de ciocolata, ce tradau un dezmat dulce si salbatic, m-am gandit ca ce inauntrul cutiei trebuie sa fie ceva cu adevarat ravasitor de delicios. Interiorul cutiei l-am regasit insa cat se poate de linistit (tot delicios si ademenitor), cu bomboane oachese asteptand cuminti in franjurile de hartie, sa fie savurate..sau poate rapid infulecate. Revin la capacul cutiei ce ascunde dulcile ispite, complici ai unei furii oarbe de pofte. Ca om de publicitate si designer ma duce intai cu gandul la un layout de print pentru o campanie sociala..ma gandesc…oare ciocolata e un viciu? Oare chiar atat de „savage” devii din trei grame de placere pura in forma de unt de cacao si arahide? Si mai apoi, cercetand si intorcand conceptul pe toate fetele aflu ca designerii au avut in vedere crearea unui look „vampiresc”, poate chiar „diavolesc” pentru cele doua personaje. Astfel, citand oarecum din filosofia brandului aflam ca viata este prea scurta pentru a evita pacatele dulci..sa ne pierdem sufletul in ciocolata, deci. Hmmm…doar gramajul, un pic cam mare scris imi da de gandit ca am de-a face cu un amabalaj. Conceptul a fost creat de agentia Tibor+ si nu-mi ramane sa zic decat ca este sexy, instigator si provocator.

2 gânduri despre „Prinsi cu ciocolata in flagrant

  1. Oana Culache spune:

    Marie, Marie, ce-mi faci tu mie? Poftaaa!

Lasă un răspuns

