Ambalaje primavaratice


 M-am gandit sa fiu in ton cu vremea calda si cam timida pentru aceasta perioada a anului. Tot zic in dreapta si in stanga, hai cu primavara, hai cu caldura care alunga manusile si gecile de puf greu. M-a ascultat vremea si m-a inspirat sa scriu un post despre ambalaje cu un touch primavaratic. Am inceput incursiunea prin lumea ambalajelor florale si extrem de scaldate in culori vii si stralucitoare si iata ce impartasesc: multa eleganta si armonie. E drept avem de-a face cu produse destinate in special targetului feminin cu un simt vizual fin. Asa cum barbatii sunt atrasi de ambalaje virile, rigide, in tonuri elegante si sobre precum navy say negru, de partea cealalta a baricadei regasim dorinta pentru un ambalaj care sa spuna o poveste despre feminitate, frumos, eleganta si un pic de inocenta. Din punct de vedere psihologic, designul ambalajelor pentru produse din aria cosmeticelor, parfumurilor sau a a bauturilor rafinate trebuie sa fie cat mai colorat si pozitiv la nivel perceptiv pentru a induce o stare de confort. Nu prea avem de-a face cu sentimente de tip challenge asa cum regasim in cazul produselor de tip after-shave sau parfum pentru barbati. Am fost totusi extrem de surprinsa si instant am dat drumul unui suras malitios in coltul buzelor odata cu vedere editiei de primvara a parfumul James Bond No.7. Ce barbat, jeeeez, ar cumpara un parfum cu firicele de iarba si flori abstracte colorate in fuchsia? Poate sunt prea dura, insa este un ambalaj mult prea feminin. Felicit in schimb inspiratul design pentru parfumurile La Seduction si Penelope. O sugestie foarte fina si potrivita de pattern dantelat, este prin esenta o alegere potrivita pentru un target feminin rafinat ce selecteaza doar produse din aria de lux. Insa preferatul meu ramane parfumul Dali, inspirat din operele celebrului  artist suprarealist, creator al unor fantezii senzoriale demne de toata admiratia. Chiar daca sunt un pic subiectiva prin natura pasiunii mele pentru suprarealism, trebuie sa recunoastem cu totii ca avem de-a face cu un design potrivit pentru un parfum ce promite mai mult decat o experienta olfactiva. Insa, cireasa de pe tort la categoria „ambalaje primavartice”, ramane editia speciala Evian Spring. Chapeau, chapeau!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: