In gradina brandurilor de flori


Am fost curioasa sa vad cu ce se mai ocupa florariile de lux. Stiam ca lucrurile au evoluat in zona aceasta in ceea ce priveste metoda de ambalare a florilor, mai ales daca avem de-a face cu flori trimise prin curier. Primul ambalaj cu care am intrat in contact a fost cel marca FTD Floral. Un concept mai creepy ca acesta nu am vazut in viata mea, desi sunt pregatita sa fac fata oricarei provocari creative. Aceasta m-a dezamagit, desi scopul sau, banuiesc, era sa transmita ideea de eleganta si simplitate cocheta. Dupa ce m-am asigurat ca nu este vorba de aranjamanete florare funerare, am conchis ca am de-a face cu un esec in materie de branding. Sincer, dar foarte sincer, mi se pare ca am de-a face cu niste flori in sicriu…Trecand la o categorie mai accesibila buzunarelor, am gasit un concept straniu de impachetare a florilor, special creat pentru supermarketuri: flori vidate. Bun asa, prin urmare sa ma astept sa gasesc niste flori vidate pe la raionul de salam si sunca. Cu toate acestea, specialistii sustin ca acesta este un ambalaj care permite pastrarea timp indelungat a florilor in stare fresh prin intermediul unor orificii simterice create in folia de plastic. Totodata, permite depozitarea mult mai facila a florilor in magazinele de tip supermarket. Cel mai revolutionar ambalaj din categorie l-am gasit in gradina brandului Fract. O hartie speciala, cu motive geometirce simple, dar cu efecte 3D, regasite fie sub forma clasica de cornet, fie sub forma unui ghiveci din hartie. Imi aduce aminte de orele de lucru manual cand confectionam tot felul de recipiente din hartie. Un concept eco-inteligent and friendly cu sanse mari de a strani un zambet de incantare pe chipul oricarei persoane care primeste un astfel de buchet. Enjoy!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „In gradina brandurilor de flori

  1. Oana Culache spune:

    Chiar ca sicriu :-s oribil. Votez si eu pt Fract 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: