Prezentarea „Emanciparea Senzualitatii”


Emanciparea senzualitatii – a fost una dintre cele mai dragi prezentari facute vreodata. Nu doar ca am avut sansa sa lucrez cu un bun prieten de-al meu, Alex Roibu, dar si pentru ca am abordat un subiect putin luat in vizor pe plan autohton. M-a bucurat impactul pe care l-a avut prezentarea, faptul ca am reusit sa incit oamenii la discutii..atat cat mi-a fost permis si mai ales onoarea de a castiga si premiul pentru cea mai buna prezentare. Ce pot spune? Am reusit sa-mi fac de cap pe o tema care ma pasioneaza si ma inspira. In cele ce urmeaza, puteti vedea prezentarea noastra!

http://prezi.com/tcsml9l7hc1-/emanciparea-senzualitatii/

Un gând despre „Prezentarea „Emanciparea Senzualitatii”

  1. axexandru spune:

    A fost o onoare pentru mine sa lucrez impreuna cu o profesionista ca tine. Ma bucur ca am reusit sa facem o prezentare atat de apreciata de multi si in acelasi timp criticata de altii. Daca nu ar fi fost criticata de nimeni, daca nu ar fi deranjat pe nimeni, nu ar fi fost cu adevarat o comunicare reusita. La cat de bine am lucrat impreuna, la cat de bine ne-am inteles, abia astept sa repetam experienta, sa mai avem de facut o prezentare, o comunicare. Felicitari pentru locul intai 🙂

Lasă un răspuns

