Zaraza…un fel de Ana a lui Manole..dar sub eticheta


Cu stupoare am descoperit in camara casutei mele, ce se hlizeste la soare, de la etajul 8 una dintre cele mai creative etichete testate live de mine vreodata. Am observat inghesuite intr-un colt o serie de sticle de vin asezate cuminte, urme ale pretuirii prietenilor si rudelor care mi-au trecut pragul. Curioasa, caci nu facusem cunostinta cu aceste bahice inca, am controbait prin ele sa le cunosc identitatea si bineinteles sa ma mai inspir din designul lor…pana cand am apucat una dintre revlatiile anului in materie de ambalaj: noua sticla de Murfatlar vinars. Ii cunosteam identitatea si designul, insa cand m-am uitat mai atent vad ca mi se indica cu nesat sa desprind eticheta..di nou amintesc..pe care o stiam de cand eram copil chiar. O desfac si in momentul in care am indepartat-o am exclamat un Wow ! ce a provocat un ecou incredibil intre toti peretii casei. Parca descoperisem o comoara. Nu neaparat ca ma entuziasmasem in fata unei noi etichete, ci mai degraba eram bucuroasa sa descopar o idee geniala de face urmatoarele lucruri:

–          Inca sa mai gasesti o utilizare pentru eticheta veche.

–          Sa folosesti eticheta veche pentru a implica consumatorul in intelegerea noii identitati de brand.

–          Folosirea etichetei vechi pentru a pune in valoare noua eticheta.

Noua eticheta este destul de vintage si isi indeplineste scopul de a transmite ideea de traditie ;i dezvoltare in timp a brandului. Cu toate acestea, va fi greu sa se diferentieze printre ceilalti competitori din categorie tocmai datorita unei simplitati impinse la extrem….sau spus mai sleau printr-un design extrem de spalacit. Si totusi, celebrul brand romanesc de vinuri se respecta la nivel de ambalaj: sticla comandata special din Franta si fabircata intr-o fabricata specializata in realizarea sticlutelor de parfum de lux, dopurile provin din Portugalia, confectionate dintr-o pluta de calitate superioara, iar etichetele sunt rezultatul maiestriei italienilor. Ca sa cuprind totul intr-un strop de entuziasm: Bravo!

Lasă un răspuns

