Cele patru magnifice de sticla – Coca-Cola Editie Speciala


Mare eveniment mare, caci unul dintre iconurile publicitatii mondiale al tuturor timpurilor, Coca-Cola a implinit anul acesta rotunda varsta de 125 de ani. Ei, iata un brand inca tanar desi aflat in etate, nu arata acest lucru la nivel ciclului de viata commercial. Surprizele erau preconizat, caci doar vorbim de un brand care reinventeaza continuu. Pe ce a mizat campania de sarbatorire a longevivei existente? In rpimul rand pe oferirea unei felii de viata, extrase fin si cu tact din perioadele pubere ale Coca-Cola.  Printre multe fete pin up, aplicaíi web care iti genereaza un poster vintage cu chipul tau, e editie speciala a jocului Monopoly, cred ca cea mai frumoasa si inteligenta miscare a reprezenatat-o edita seciala a pachetului Coca-Cola cu primele patru designuri de sticla din istora ambalajului brandului dulce si racoritor. Pentru o fanatica a amabalajelor, aceasta miscare m-a induiosat si m-a emotionat peste masura caci mi-a permis sa ma intorc in timp, sa retraiesc emotia unei intalniri inocente la un suc. Din cele patru modele cel mai mult mi-a placut cea care abordeaza un design cilindric, filiform, ce parca parca aduce aminte de primul scop medicinal al acestei contriversate, dar si mult apreciate bauturi. In al doilea rand am zambit in fata etichetei simple, dar atat de originale, in forma de romb ce a pus bazele modelului cu eticheta lipita pentru brandul Coca-Cola. Cea mai creativa parte mi s-a parut totusi teasingul in care au schimbat capacele obisnuite de Coca-Cola pentru sticlele de 0.25, cu capace de colectie ce au imprimate diverse scene din perioada retro.

Puteti gasi pachetele cu cele patru sticle in editie speciala in magazinele Cora, in mod sigur J

11 gânduri despre „Cele patru magnifice de sticla – Coca-Cola Editie Speciala

  1. axexandru spune:

    Cele patru sticle de colectie nu au pe capace scene retro, in schimb sunt trecute ingredientele :)) Mi-ar fi placut ca acea sticla cilindrica sa vina cu dop de pluta … exact ca in poza.

  2. Maria Ambalaj spune:

    Pai, n-am zis ca au scene vintage cele din colectia de patru sticle aniversare….ci sticlele actuale de 0.25 :)…da, dop de pluta pentru un an bun 😀

  3. axexandru spune:

    Ahh, ok, sorry, am inteles eu gresit. Eu cred ca o sa le beau pe ale mele .. chiar daca ziceam ca o sa le pastrez cu tot cu continut. Pacat ca nu sunt ca vinul .. cu cat trece mai mult timp cu atat sa fie mai bune :))

  4. Alina spune:

    Coca Cola e pentru mine cea mai buna prietena a gratarului, cartofilor prajiti si a pizzei. si cel mai puternic brand al tuturor timpurilor.
    Bine ca e nesanatoasa, altfel cred ca ajungeam sa imi torn in cap – asa de multa beam intr-un timp.

  5. Alina spune:

    Vreau si eu sa vad aplicatia web de care vorbeai! 😀

  6. inna spune:

    mie nu imi da nimeni nici o sticla de colectie.am intrebat la vreo
    3 magazine participante si au zis ca „azi le-am terminat”
    culmea…ca intrebam zi dupa zi.ma doare pe mine in paispe de suc,ca nu cersesc pomana,dar imi plac sticlele..le-as pune in minibar:) atata timp cat pui posteru’ afara inseamna ca participi,nu?doar ala ti-l pune reprezentantul:)

  7. Intr-adevar, in hypermarketuri inca mai sunt standuri special amenajate cu produsul aniversar. Bafta!

  8. tudor spune:

    hmm… eu nu am gasit decat trei modele la Real.

    • Da, am vazut ca au inceput sa se termine pentru ca nu le mai vand la set. Oricum, daca te simti putin tradator poti incerca sa gasesti colectia Pepsi in cos de sarma…mai romanesc ca sa zic asa 🙂

Lasă un răspuns

