Ne bombonim regal?


Daca ambalajele lenticulare de la Nestle Cheerios ne-au uimit cu puterea laserelor lor :D, iata ca povestea merge mai departe. In solidara cardasie cu Inovia Films, Nestle nu doar ca lanseaza unul dintre cele mai apetisante produse de pe piata dulciurilor, dar si vine cu un concept etic, ecologic si extrem de creativ la nivel de ambalaj. Vorbesc despre o cutie minune, din pacate de culoare mov, care parca parca m-ar putea trimite cu gandul la vertebrata simpatica, pe nume Vacuta Milka, care vine plina cu 12 sortimente de bomoboane care mai de care unice la nivel de gust si ambalaj. Utilizand materialele reciclabile marca Innovia Films, bomoboanele vin ambalate individual in invelitori cu culori vii si foarte optimiste. Execelente pentru orice moment al unei zile bune, bomoboanele Nestle, cu o astfel de prezentare ghidusa, nu fac decat sa atraga atentia si sa stimuleze mai intai vazul si apoi papilele gustative. Galbenul si nuanutele sale aferente, sunt culorile cele mai usor de digerat la nivelul scoartei celebrale, ceea ce reuseste sa creasca atractivitatea produsului. Asocierea cromatica cu aroma este nelipsita. Sunt sigura ca fanii cocosului vor stii ca trebuie sa alerge dupa bomoboana invelita in poleiala albastra prin cutia cu dulcegarii Nestle. In stilul tendintei actuale, de reciclare si economisire a materialelor de ambalare, Quality Street se prezinta fie sub forma unei cutii metalice cilindrice, fie intr-o cutie supla din carton recicilabila cu un mic insert de plastic reciclabil transparent ce permite vizualizarea continutului. Forma cutiei este dinamica, potrivita unui public tanar si dinamic si nu uzeaza de mai mult material decat cel strict necesar protejarii continututlui, unde mai pui ca este confectionata chiar din celebrul NatureFlex, un material celuloid extras direct din pulpa vegetalelor lemnoase utilizate pentru acest concept. Poate cea mai mare ciudatenie a acestui ambalaj este imaginea celor doi exponenti ai regalitatii, extrem de voiosi. Nu pot sa fac o asociere clara intre nume si acest element vizual, insa cercetand istoria brandului am aflat ca acesta a fost special creat pentru ocaziile regale, dovada si editia speciala dedicata nuntii Printului William. Daca pe meleagurile romanesti produsul apare abia anul acesta, aflati ca pe plan autoton este de mult timp pensionat, avand venerabila varsta de 75 de ani. Se tine bine..ce pot spune :P! Alte concepte Quality Street pot fi vizualizate in slideshowul de mai jos. Enjoy!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: