Prajituri cu personalitate si umor


Laurentiu Buica, acest stalker al publicitatii romanesti, s-a apucat sa-mi faca o pofta nebuna de ambalaje amuzante si creative pentru prajituri. Nu am putut sa nu rezonez cel putin exclamativ la vederea conceptului chinezesc de afro-cookie, in care noua coafura se face numai cu un brownie adevarat. Asa ca m-am apucat sa caut mai multe concept ca sa-mi inveselesc ziua si sa-mi mai clatesc imaginatia, caci de mult nu ma mai impresionase nimic. Si am descoperit tot felul de personaje cu falcile pline de parajituri,sau sunt niste monstri simpatici numai buni pentru stimulat dulcile papile gustative. Ce-i drept spiritual jovial si pueril al acestor ambalaje atrage si copii mai mari de 24 de ani ca mine, si intr-adver reusesc sa transforme produsul intr-unul destul de placut digerabil. Inovatia si ideile nastrusnice iata ca pot oferi un aspect apetisant fara a arata cornuri si prajituri aburinde abia scoase din cuptor si supradimensionate, doar pe fatada pachetului in care se afla frumos asezate. Insertul de plastic transparent in aceste tipuri de ambalaj este o tendinta actual ce ofera veridicitate, dar si creativitate mesajului de promovare al produsului, oferind un mic teaser si chiar tester visual – daca il pot numi asa – produsului propriu-zis. Mai mult decat atat personficarea ambalajului ofera un character unic si differentiator produsului. Mai mult decat atat, sa aveti pofta la idei noi!

Lasă un răspuns

