Ambalaje de luat la plaja


Caldura mare, mon cher, dar se rezolva nu doar cu bauturi racoritoare si inghetata la discretie, dar si cu designuri outstanding ce poarta marea in culorile si formele lor. Cum consumatorii nu se lasa convinsi doar de necesitatea produsului din interiorul ambalajului, iata ca si exteriorul a devenit un aspect la fel de important. Cum perceptiile consumatorilor sunt dilalatate la temperaturi ridicate, este ideal sa intelegem necesitatea unor ambalaje cu ambalaj estival. Nu doar ca editiile limitate, extreme de colorate si stralucitoare, vor atrage atentia instant si vor grabi procesuld e cumparare, dar si dorinta de a te transpune in spiritual vesel al verii va determina alegerea unui produs cu un ambalaj special. Am cautat asadar branduri cu ambalaje numai bune de luat cu tine la bronz si la veselie in valurile marii si nu m-a mirat sa vad ca unele dintre ele déjà pastreaza o tarditie in a oferi in fiecare vara editii speciale.

Vorbim in primul rand de brandurile globale, ce parca deja au obligatia de a aborda o astfel de strategie: Kleenex, Corona Beer, Coca-Cola. In cazul Kleenex regasesc din nou un concept delicios…daca inghetata nu e asociata verii…atunci cum? Avand in vedere ca servetelele Kleenex au ajuns deja un instrument bun in mai toate activitatiile zilnice, cum sa nu ne bucuram de niste servetele extrase direct dintr-un design in forma de cornet de inghetata? Absolut delicioasa aceasta idee. Conceptul ii apartine lui Kimberly Clarck si iata ca prin acest design pachetele de Kleenex pot fi usor asezate si in alte zone ale casei, precum bucataria. Nu ramane mai prejos nici categoria de produse salvatoare pentru vremurile toride – bauturile soft, precum sucurile sau berea.

Pentru a treia vara consecutiv, Coca-Cola lanseaza o editie speciala de cutii, cu un deisgn minimalist, dar purtator de simboluri strict asociate sezonului estival: mai un papuc de plaja, mai o minge de volei, mai o placa de surf si acest brand global iata ca reuseste sa se integreze in fiecare felie de viata a consumatorilor sai. Plaja ar fi pustie fara o bere Corona alaturi, mai ales ca nou design este atat de colorat, surprinzator pentru conceptele cu care ne-au obisnuit deja. Desi, o editie pe care o vom vedea mai mult in mainile gingaselor fapturi feminine, decat sustinute de bratele puternice ale sexului tare, pot spune ca elementele vizuale colorate sunt totusi discrete. Ceea ce este de apreciat este faptul ca editiile de colectie nu prezinta doar ipostaze de pe litoral, dar si alte locatii de relaxare si vacanta precum muntele, picnicul de langa lac sau boemele peisaje de la tara. Tendintele actuale in materie de ambalaje sunt din ce in ce mai creative, fapt dovedit si de aparitia ambalajelor cu scop caritabil. Este si cazul marcii de Rom Malibu, in editie limitata cu un design exotic, dedicata celebrarii parteneriatului brandului cu o organizatie non-profit ce protejeaza recifurile de coral si plajele, Reef Check. Initiativa este cu atat mai deosebita cu cat prin aceasta se creste gradul de awareness a activitatiilor desfasurate de aceasta organizatie non-profit, iar o parte din profit este donata scopului pentru care aceasta militeaza. Iata, ca vara are un motiv in plus pentru a fi mai fun si mai optimista!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: