Mai stralucitor, mai promitator!


           Brandurile pot straluci si in intuneric fara nicio problem si fara a apela la reclame luminoase, efecte special si alte neoane. Cum anumite au o viata predestinate pentru viata de club sau pentru petrecerile nocturne pe plaja, ca tot a venit vara, fiecare vrea sa stie ce bea…si nu ma refer aici la reclama cel putin penibila a celor de Tymbarck. Pacat, au si romanii un brand bund fabricat la Valenii de Munte si vin cu o reclama…cu un aspect destul de jalnic. Trecand mai departe insa, salut initiativa catorva branduri destepte de bauturi mai mult sau mai putin petrecarete, ce au lansat editii de speciale cu etichete sau invelisuri fosforescente. De al simplu motiv ca trebuie sa le cumperi, doar pentru ca poti exclama mai intens decat Naumovici..laser, frate!, pana la beneficiul in plus pe care ambalajul il ofera in iluminarea anumitor parti care te intereseaza la partenera de dans, in cele mai intunecate si intime zone ale clubului, aceste branduri au o steluta in plus la capitolul inovatie si customer satisfaction. Scweppes, brandul care neobisnuit deja cu idei un pic mai intepatoare, a lansat 4 cutii de 200 de ml, in editie de colectie, cu un design simplu geometric, usor psihedelic pe alocuri. Iata ca razele de lumina din club vin si pe aceasta cale, nu doar de stroboscopul atat de agitat si haotic. Poate tocmai de aceea poarta „smecherasii” ochelari de cartita chiar si in club :D. O fi trendy si nu stim noi. Agentia care a luat sub tutela sa acest proiect iluminat este Fred&Farid, originara de pe meleagurile frantuzite. Cutiile sunt acoperite cu un layer imprimat special cu o substanta fosforescenta, ceea ce aduce inca o abordare diferita designului de cutii pentru soft drinks.

           Cum brandurile de lux nu pot fi mai prejos si cauta adesea sa adauge un strop de stralucire ambalajelor, nici sampania French Champagne House Pierrel nu ramane mai prejos. Legat fiind de una dintre editiile Festivalului de Film de la Paris din anul 2000, acest brand a lansat o editie speciala cu o eticheta cu insertii de material fosforescent pentru a scoate in evidenta elementele de identitate. Stratul special adaugat functioneaza ca un al doilea layer putand capata culoarea albastra la expunerea sa in intuneric. Lipiciul special cu care este adaugat acest strat se numeste Powerskinner. Era de asteptat ca si Heineken sa recurga la acesta tehnica de inovare la niveld e ambalaj, mai ales ca poarta semnul de stea fix in fruntea etichetei :). La fel ca si Scweppes, designul se pastreaza la fel de abstract, cu linii sinuase, aratand ca la distractie berea curge lin si relaxant.

       Dupa cum am vazut, mai toate aceste marci sunt legate de un anumit context si mediu de promovare, mai intunecat decat altele. Vine si randul unui brand de prezervative – Lovelight, ce nu doar propunere primele prezervative din latex fosforescent, dar pentru a crea o anumita unicitate la nivelul conceptului, si cutia in care sunt ambalate are anumite parti din design scoase in evidenta prin efectul de fosforescenta. Asadar, usor de gasit in intuneric si de luminat chiar si dragostea oarba :P.

        Astfel de designuri aproape ca te implora sa te distrezi alaturi de ele si sa nu le lasi din mana nicio clipa. Asadar, mai stralucitor, mai promitator.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: