Sapte concepte de ambalaj inspirate de valurile marii


Sapte concepte ce s-au nascut din valurile inspirante ale marii m-au determinat sa scriu aceste randuri, fix in timp ce imi tratez bronzul cam chinuit dar muncit cu grija si bineinteles in timp ce imi aduc aminte pataniile de la mare. Cu gandul tot printre nisipuri fierbinti, mi-am zis ca e greu sa ma desprind de asa atmosfera frumoasa si am cautat sa imbin utilul cu placutul. Ferm convinsa ca mai sunt si alti deigneri indragistiti de mare mi-am zis ca voi gasi tone de idei inspirate de plaje aurii, mari albastre si nopti de vara. Din pacate, putine au fost brandurile care m-au multumit cu touchul lor marinaresc. Principalele elemente grafice pe care le-am descoperit pentru categorii de produse de tipul parfumurilor, bauturilor soft, pana la romul piratilor se azeaza pe designuri abstracte cu mici iconuri inserate ce amintesc de viata de pe si din mare. Cel mai mult m-au atras sticla pentru romul (nu, nu sunt rasista 😛 ™Robotzi) Kraken, un sortiment special aromat si de culoare mult mai inchisa decat cel cu care ne-am obisnuit. Ca atare, o bautura pentru barbati puternici, ce se lupta cu monstrii marii, chiar ei si fictivi…azi, merge asezonata doar cu o creatura la fel de legendara: caracatita cu arma ei din cerneala intunecata. Un design vintage si foarte elegant totodata dupa chipul si asemanarea publicului tinta as spune. Insa chiar as pescui din magazin o sticla de Plantation ce ma asteapta deja cuminte prinsa intr-un navod de pescar. Un concept de efect realizat si cu bani putini, dar care chiar imi spune povestea din spatele etichetei. Sea Cider pe de alta parte imi induce ideea de brand jucaus, foarte tineresc si numai bun de luat cu tine la o petrecere pe plaja fie ca soarele tie martor, fie ca stelele danseaza cu tine in miez de noapte. Culoare, multe elemente asociate marii aruncate la intamplare si totusi care creeaza o nebunie optimista organizata. Si daca totusi sunteti mai aventurieri dar nu sunteti siguri cum va intelegeti cu raul de mare pastilele marca Blackwater Fever v-ar putea fi de mare folos, unde mai pui ca ti le recomanda chiar capitanul piratiilor. Daca nici el nu stie cum sa imblanzeasca raul de mare, atunci cine?

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

