Confuzie maxima sau minti perverse – prezervative vs pliculete de ceai


Aceasta povestire incepe dintr-o intamplare poate nu prea amuzanta sau spectaculoasa dar care mi-a atras atentia asupra unei probleme de identitate comerciala. Sunt de parere ca fiecare produs are o semnificatie, are atasate niste obiective converg spre promovarea unor valori si a unui mesaj clar. Atunci cand acest mesaj este perturbat de alte elemente de promovare ce contravin claritatii informatiei transmise, sesizez o problema. Revenind la cadrul intamplarii mele lucrurile au stat cam asa: grabita, in dreptul casei de marcat, asez atent si hotarat o sticla de suc si scot portofelul. Momentul acesta vi-l puteti reprezenta in slow motion: din portofel imi zboara un plic de ceai (da, chiar era un plic de ceai :D) frumos armonizat in culoarea fucsia. Acest obiect zburator, pentru cateva nano-secunde neindentificat de casierita, ajunge pe banda de produse si determina dilatarea pupilelor vanzatoarei si un suras usor pervers. Motivez din mimica ca nu e ceea ce crede, imi iau produsele si migrez din magazin. Cocluzia a fost una simpla: cele doua produse purtau un ambalaj ce se potrivea de mai mult timp unui singur lucru. Cum este foarte greu sa dezradacinezi din mintea publicurilor anumite insemne si prototipuri , tind sa cred ca pliculetele de ceai ar trebui regandite…asta doar daca al lor continut nu are efect afrodisiac  :).

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: