Cum pasim in Noul An?…sau de ce ne plac cutiile de pantofi


La multi ani si la cat mai multe decenii dupa 2012…asta daca suferiti de psihoza numita “sfarsitul lumii”. Si cum fiecare mesaj de dupa Revelion suna in stilul urmator: “Fie sa pasiti in noul an….”, m-am gandit de ce primul post din anul “ce a imprumutat” titlul unui film nu ar fi despre creative cutii de pantofi. Sosonii in care umbla in fiecare dintre cele 365 de zile sunt deja parte din corpul nostru si la fel sunt si cutiile in care ii cumparam sau in care ii depozitam. Nu pot spune ca e vorba de shelf impact asigurat de ambalaj atunci cand vorbim despre pantofi, pentru ca surpriza cartonata (sau nu) vine abia dupa ce am ales pantofii. Insa daca stau sa ma gandesc, un om schimba cel putin 5 perechi de pantofi pe an, iar cutiile de pantofi sunt adesea pastrate pentru diverse intrebuintari. Nu pot decat sa concluzionez ca o cutie de pantofi ma cheama intr-un long term engagement cu marca de pantofi cu care strabat trotuarele zilnic. Este vorba despre un fel de carte de vizita pe acre o pastrez in camara sip e acre o vad din cand in cand si-mi spun…ok, data viitoare imi iau pantofi tot de la Sketchers sau tot de la Patrol. M-a atras subiectul asta inca de cand am vazut ca firmele de pantofi sport, precum Puma, au o buna strategie de comunicare cu publicurile lor tinere si mai ales la nivel de identitate vizuala. Puma nu mai este doar un pantof cu care pot sa bat maidanele la o miuta, ci un stil de viata, un pantof cu care poate multi si-ar petrecere moment importante din viata (la romani…chiar si nuntile, botezurile si alte taieri de mot). Clever Little Bag este acel concept care imi spune ca purtand acei pantofi déjà imi asigur un statut pozitiv si ca fac o alegere care nu imi va genera o disonanta cognitiva. Puma este intr-adevar un brand care nu face parte din mainstream la nivel de prêt, dar pe care toti il vor in garderoba lor. Analizand acest concept mi se confirma ca brandurile mari sunt simply smart, simply discreet. Ce este de apreciat este in primul rand aceasta corcitura intre o  “sacosa” si un carton cu un design simplu si intuitive de asamblat. Este cu siguranta un ambalaj pe care l-as pastra …si, nu, nu neaparat pentru a cara rosii din piata J. Trec la Converse, un alt brand care isi merita bani si prestigiul doar pentru ca vorbeste despre valorile si atitudinea generatiilor tinere de-a lungul timpului. Mai mult de atat avem de-a face cu un brand care nu se demodeaza pentru ca se reinventeaza…concluzia: este creativ. Dintre toate ideile lor mi-a placut cel mai mult conceptual Baby Star, un triunghi cu sireturi reale care imi introduce elementele cheie ale brandului de la primul contact. Si exemplele pot continua la nesfarsit, dar pentru asta lasam imaginile sa vorbeasca de la sine.

Special credit: www.thedieline.com

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

