Popcornul si ambalajele lui sofisticate


Cum romanii sunt evident receptive la orice vant bate dinspre vest, am dat mamaliga noastra pe popcorn sau mai traditional spus pe asa numitele floricele. Nu ne-am strofocat prea mult si le-am asimilat imediat pentru a ne insoti cuminti si calorice la orice film, telenovela si alta escapada la cinema. Pentru salile de cinema din Romania si de pretutindeni, popcorn-ul a devenit mai mult sau mai putin o tactica de PR ce condimenteaza timpul nostrum liber. Daca parintii nostri consumau floricelele la balci, noi le consuma azi la cinema iar nepotii nostri le vor consuma mai cu seama in fata LCD-ului lor 3D extrawide mega futuristic. Nu-I de mirare ca popcornul a migrat sis pre zona de retail unde a inceut sa poarte haine cat mai attractive. Bineinteles, ma refer la pungile de popcorn ce par a fi de mai multe feluri in functie de gust, brand si contextul in care va fi consumat.

479 este brandul care iti vinde popcorn si tot ceea ce este atasat acestuia. Ma gandesc ca in spatele acestui brand se afla un baietel bucalat sau o fetita bucalata, ajunsa acum la varsta la care poate sa intre in afaceri cu un gust placut. 479 Popcorn iti ofera sansa de a cumpara chiar cutii de cadou in care se afla floricele…da, sunt total de acord…sa iesim putin din tipare si sa mai oferim si altceva fetelor, nu doar cutii de bomboane de ciocolata. Mai departe, insa, navigand prin lumea popcornului online ( http://www.479popcorn.com) aflu cu papilele gustative dilatate la maxim ca floricelele pot fi cu tot felul de arome imbietoare: chiar si cu branza cheddar si trufe. Ok, un produs pana acum banal iata ca poate sa aiba un ambalaj de gala doar datorita aromei pe care o poarta. Nu ma lasa rece, trebuie sa recunosc, insa trebuie sa ai un public extrem de educat daca ii poti oferi atatea sortimente de popcorn in niste ambalaje destul de costisitoare. Daca pe piata autohtona doar Chio sit anti cu porumbul din piata imi potda placerea de a imi face floricele acasa, iata ca 479 Popcorn ma rasfata pana la ceruri si inapoi. Cu un design ce ma trimite mai degraba cu gandul la ambalajele pentru cafea, acest brand ma surprinde prin varietatea ofertei, insa prin incapatanarea de a crea o asemanare de elemente vizuale ce nu ma ajuta prea mult sa disting tipurile de produse. Insa 479 Popcorn este mai degraba un moft, iar afirmatia mea este sustinuta si de accesoriile ce poarta tot amprenta brandului: de la tricouri pana la obiecte de birou. Look-ul urban al ambalajelor imi confirma totusi aspectul sofisticat al produsului, nascut direct in inima San Fransisco-ului de catre Engine Room.

Pentru inspiratie vezi galeria de mai jos 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

Etichetat , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: