Whiskey invaluit in respect


Am invatat de curand ca whiskey-ul este un stil de viata, un element din imaginea si povestea unui barbat, in speta. L-am asemuit adesea ocaziilor speciale, luxului, dar si snobismului pur romanesc atunci cand auzi sintagma: „vrei un whiskey cu red bull?”. Insa, am patruns timid in lumea lichida a whiskey-ului si am inteles de ce culoarea sa aramie data de butoiul in care a fost depozitat pana la imbuteliere, provoaca sclipiri in ochii celor care il respecta si abia mai apoi il savureaza. Whiskey-ul nu „se da pe gat”, nu se bea repede ca berea si trebuie adumelcat, savurat, intors pe toate fetele. Nu degeaba specialistii in sticlarie fina stiu cum sa puna in valoare toate aceste atribute mai mult sau mai putin regale ale whiskey-ului. Mi-e peste putinta sa nu incep sa intorc pe toate fetele unul dintre cele mai populare branduri de whiskey: Jack Daniels, alintat suav „Jackie” de catre fanii sai. Imbuteliat si produs intr-un singur loc, la fel ca si Absolut Vodka, „Jackie” are, dupa parerea mea, cea mai eleganta sticla, pur masculina, cu colturi vanjoase si o eticheta care imi poate provoca fiori. Discret, fiecare sticla de Jack Daniels pastreaza semnatura brandului atat pe eticheta, cat si pe recipient. Fontul solid si hotarat scoate in evidenta trei lucruri importante, practic acele key point-uri ale marcii: Numele (Jack Daniels), originea (Tennessee) si tipul bauturii (whiskey pentru SUA si whisky pentru Irlanda). Eticheta cu un aspect elegant si vintage imi vorbeste despre toata istoria bauturii, despre „tatal ei” care i-a imprumutat numele, dar si despre calitatea asupra careia nu putem avea niciodata dubii: maturat, premiat si usor dulce datorita siropului de artar. Jack Daniels este un exemplu viu de brand adaptabil tuturor tipurilor de consumatori: de la mainstream pana la luxury. Editia Red Label este cea mai scumpa si apreciata, finetea sa fermecand orice priceput in ale licorilor. Pe langa editiile de colectie ce vin adesea insotite de cutii cat se poate de grele si catifelate, numai bune pentru un cadou sau pentru vreun gest de extrema diplomatie, mi-au atras atentia conceptele non-conformiste. Cum publicul tanar a inceput sa isi deschisa apetitul spre aceasta bautura regala, producatorii s-au orientat hibridand sticla de suc cu cea de whiskey.

Kitsch sau doar creativitate inflorita din dorintele consumatorilor, hibridul whiskey Jack Daniels + Cola a prins in cluburile din intreaga lume. Sticla de 355 de ml, mai neagra ca Universul infinit mi se pare o mica blasfemie ce nu poate fi trecuta cu vederea de apreciatorii cu experienta in tainele licorii aramii. Inainte de a va arata si alte idei non-conformiste, inchei cu un ultim exemplu ce nu ma poate duce cu gandul decat la sticlutele de parfum frantuzesti. John Walker, isi dezvaluie sclipirile aurii intr-o eleganta sticla cu forme jucause ce pun in valoare lichidul cu nuante perfide. Nu imi ramane decat sa va indemn sa savurati cu atentie aceste concepte si sa nu le uitati prea curand, caci tocmai acesta e scopul lor. Enjoy!

 

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: