Smart Hair Mask – pentru capete inteligente :)


Am gasit un concept ce m-a lasat cu gura masca si cu marul maciuca. Parul ca parul, dar cand vrei sa-l ai ti-l respecti si ii acorzi cea mai buna ingrijire. Cum ma cam saturasem de expresii precum: “Trec de bodyguarzi…”…”Dau din plete si toti barbatii ma vor…” si alte sintagme prfund inradacinate in mentalul nostru glumet, in momentul in care am vazut Smart Hair Mask am zambit larg. Nu doar ca prin ambalaj, produsul ma asigura ca as putea devein foarte draguta, dar ca si parul meu va beneficia de tratamentul care I se cuvine, dar mi s-a parut ca am de-a face cu o jucarie de brand, numai buna de cumparat pentru a ma juca cu ea. Nu stiu cum a ajuns Kudryavtseva Oksana, autorea cu drept de vina pentru acest ambalaj, la aceasta creatie, dar sunt sigura ca s-a inspirat de la acele papusele numite Matrioska, dar si de la frumusetea ruseasca. Acea caciulita verde, ce asigura tot farmecul conceptului, chiar ma duce cu gandul la ideea de protectie, de ingrijire a parului si a sanatatii lui. Mai mult decat atat ambalajul este personificat oferindu-mi o reprezentare clara a unei fete fericite ca are parul ocrotit, stralucitor, vitalizat…si alte adjedective de genul acest ce nu m-ar induiosat atunci cand priveam reclamele la produse pentru par. Desi este doar la stadiul de student concept, cred ca in curand o firma smart va cumpara acest bestial concept. Este foarte greu sa faci o reclama televizata la un produs de par mai nisat, cum este masca de par. Nu este la fel de vital ca un sampon sau un balsam, dar prin acest concept poti fi lider la raft si iti poti convinge cumparatoarele ca un par frumos sta pe un cap destept doar cu Smart Hair Mask J.

Lasă un răspuns

