Fani ai Facebook-ului, Orbit va cheama la creativitate!



Guma sau ciunga e lipicioasa prin  definitie, iar daca aruncam un ochi pe contul de Facebook al celebrului brand Orbit observam un concurs cu totul si cu totul sticky!!. Fanii si pasionatii de social media sunt invitati sa participe cu sarg la crearea ambalajului Orbit pentru diferit arome: de la jucausa capsuna pana la mixul tropical. Fie ca recunoastem sau nu, orice varsta am avea unele jocuri sau aplicatii de Facebook ne pot trasforma in adevarati zombie dependenti. Pentru marketeri si specialisti in branding aceasta tactica este o adevarata mina de aur si o cale excelenta spre a angaja consumatorii intr-o relatie stransa cu brandul.

Artisti digitali pentru un ambalaj inovativ

Orbit a apelat cu incredere la creativitatea artistului digital Joshua Davis pentru a genera prin aplicatia de Facebook combinatii de designuri cat se poate de atractive. In aparenta o campanie de marketing online, aceasta campanie merge mai departe de atat iar efectele ei sunt chiar benefice pentru identitatea de brand. Mai mult decat atat, campania are un impact pozitiv asupra consumatorului prin motivarea acestuia de a genera un design cat se poate de atractiv, oferindu-i sansa ca propunerea lui sa devina celebra pe rafturile magazinelor si nu numai. Pana acum, exista doi castigatori care au dat viata aromei de pepene, castigand fiecare 5000 de $ cash, dar mai ales prestigiul de a semna ambalajul, acum deja celebru in standurile Orbit din hypermarketuri precum Wal-Mart.

Diversitate si stil

Ceea ce face ca aceasta campanie sa fie si mai ampla este faptul ca Orbit va lansa pe piata 60 de noi tipuri de ambalaje pentru produsele lor cu arome mixate. Nu doar ca asta poate vine o veste buna pentru designerii pasionati, insa va aduce culoare pe piata produselor de acest gen. Pana nu demult publicatiile de design specializate ajungeau la concluzia urmatoare: Super produs, oribil ambalaj. Sunt de acord, mai ales ca de fiecare daca ma lovea sobrietatea graficii patratoase, formale si extrem de neprietenoase a pachetelor de guma Orbit. Decizia de a customiza si de a personaliza ambalajele Orbit poate fi un pas inainte spre reinventarea brandului si spre oferirea unei aure inovative si „stylish” brandului. Nu in ultimul rand, campania lansata de Orbit genereaza Buzz in special in social media, avand in vedere ca aplicatia ofera posibilitatea de a impartasii designul cu prietenii tai si de asemenea de a-i incuraja sa voteze.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: