Fotbalul da viata ambalajelor


Coca-Cola si Cheerios sunt doua branduri ce au studiat atent mingea de fotbal si au decis ca ar fi ideal pentru un 6 pack…un pic mai poligonal. Cu toate acestea ambalajul sub forma poligonala sau poliedrica nu este unul sustenabil, foarte mult material fiind folosit doar pentru designul ce aminteste de forma mingii de fotbal, pentru un ambalaj promotional putem sa trecem cu vederea acest lucru. Cu asta basta, insa nu e un ambalaj de lepadat mai ales daca il lansezi cu ocazia unui campionat de fotbal mondial. Pentru o promotie speciala este de acceptat un ambalaj de tipul acesta, cu toate ca nu intruneste toate regulile de sustenabilitate si „are placerea” de a ocupa destul de mult spatiu la raft. Nimic rau in aceasta, insa cu siguranta in hypermarketuri nu va sta niciun angajat sa umple in fiecare ora raftul dedicat acestor produse, stocate in numar mai mic in acest caz.

Un concept hazliu, inca neintrodus pe piata este personificarea ambalajului pentru La Vache Qui Rit cu chipul celebrului fotbalist francez – Thiery Henry. Noul „produs” se numeste Thiery En Rit si uneste astfel doua simboluri nationale ale Frantei: unul comercial, si anume faimosul brand de branza topita – La vache Qui Rit si altul din lumea sportului, o legenda a fotbalului pe nume Thiery Henri.

Va las pe mai departe sa savurati aceste concepte:

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: