Sucul la conserva


Va intrebati oare din ce am fi degustat o Cola sau o Fanta daca doza nu s-ar fi inventat? Sticla, asa cum am mai spus-o deja era un material prea greu si destul de riscant pentru transport mai ales acum 100 de ani, pe cand apareau primele doze in care salasuiau agitate bulele sucurilor si ale berilor gustoase. Cu toate acestea, German Kapitonov a incercat sa-si imagineze cum ar fi fost lumea fara doze si cum ar fi fost daca am fi umblat cu desfacatoruld e conserve dupa noi pentru a deschide o cutie de suc. Proiectul este bineinteles doar o opera de arta razgaiata a artistului, un fel de aroganta. Imi aduc aminte pe cand eram si eu mica si ma prosteam band suc din paharele de tuica ale bunicii…asta doar asa de amuzament si pentru ca esentele tari se beau in cantitati micute, dar suficiente. Azi, insa pe cand de impracticabil este acest concept, pe atat de indeamna sa colorezi un zambet in coltul gurii si sa le multumeste stramosilor dozelor, fie ele la inceput destul de nesigure si adevarate bombe artizanale. In final, multumim geniului rusesc pentru industria de design de ambalaje pe care o conduce cu succes.

Lasă un răspuns

