Cum ne descurcam cu triunghiurile de branza topita?


Generatiile tinere se hranesc cu branza topita, asta pentru ca este cel mai jucaus tip de branza pe care o stiu. Niciun copil nu poate rezista cubuletelor de branza, cu etichete colorate si creative. Asa ca targetez acest produs catre nisa copiilor, mereu prezinti cu pachetelul la scoala…bine, asta in varianta ideala cand nu alimenteaza financiar chioscul scolii ce le ofera multe snacksuri si sucuri acidulate. Poate sunt eu mai nostalgica, dar generatia mea se bucura de triunghiurile de branza topita si le desfacea cu atentie inca de pe vremea cand nu aveau un sistem de deschidere dedicat si intuitiv. Lucrurile au mai evoluat, din fericire, de atunci si pe baza insighturilor din partea consumatorilor publicitarii au invatat sa creeze ambalaje cu sisteme de deschidere inteligente. Cu toate acestea, nu multi consumatori sunt in stare sa utileze micuta banda din plastic rosu pentru a avea acces la continutul moale si aromat.

Imi indrept mai departe atentia catre feliile de branza topita invelite individual. Un aspect important daca vrei ca un consumator sa se poata folosi de produsul tau si sa repete achizitia. Insa cel mai important aspect este tipla care reuneste toate cele 10 (+ sau -) feliute de branza. Pana nu demult nu exista un ambalaj care sa se poate deschide lejer, asa ca pe parcurs lucrurile s-au rezolvat iar amabalajul central a capatat forma unui mini portofel care se deschide si se inchide usor cu ajutorul unui sticker pe care scrie clar: deschide aici. Cu toate acestea, inca am mai vazut persoane care rup cu dintii astfel de ambalaje…sa fie oare o miopie neintentionata?

O sa ma refer un pic la un brand local care imi face cu ochiul din galantar. Cu un ambalaj „agatator”, desi subtil, imi prezinta intr-o forma creativa tipul de branza topita pe care vreau sa-l cumpar. Zambesc si mi se face o pofta nebuna cand vad litera S realizata din smantana sau din bucatele de sunca. E o forma creativa de a-mi stimula pofta, dar si de a imi comunica ca e o branza cu o aroma foarte buna.

Un ultim aspect pe care il mai detaliez in acest post sunt mini-ectichetele de pe cubuletele de branza. Pe langa faptul ca iti indica tipul de branza, mai este si un element atractiv pentru copii, care tin sa colectioneze si sa se joace cu ele. Acestea prezinta cele mai importante elemente de design si de identitate ale brandului, facand poleiala mult mai atractiva.

Lasă un răspuns

