Parfumuri dupa chipul si asemanarea vedetelor


Iata un post dedicat fetelor. Asa cum am observat ca incep multe emisiuni cam superficiale, adersat sexului frumos, am sa abordez si eu expresia de introducere: „Fetelor, azi vom vorbi despre”… parfumuri ce poarta semnatura unor vedete mai mult sau mai putin demne de a fi reprezentarea unei miresme. In mod cert, atunci cand o fata alege sa poarte un parfum cu semnatura unui VIP, isi doreste sa devina ca aceasta de la primul puf, sa ii imprumute personalitatea, frumusetea, stilul de a fi. Cred ca rareori alegem un astfel de parfurm doar pentru ca are o mireasma aparte, orginala si pur si simplu care te face sa te atasezi de ea. Nu sunt specialista in parfumuri si de obicei las nasul sa ma conduc in alegerea unei marci, iar nu creierul, dar din cate am putut mirosi la viata mea, astfel de parfumuri nu exceleaza la capitolul originalitate a stimularii simturilor. Un astfel de produs este construit pe valori fanteziste, care stimuleaza mai mult emotia. Poate ca singurul parfum care ar combina si valorile pragmatice, dar si pe cele emotionale ar Channel, un parfum cu traditie, ce se reiventeaza si azi.

In cele ce urmeaza, dau drumul conceptelor inmiresmate si am sa anlizez cateva dintre exemplele care mi-au furat ochii si cateva dintre cele care m-au facut sa ii inchid rapid, asortand totul cu o grimasa.

Ideea de a scrie acest articol mi-a venit in momentul in care am vazut noul parfum semnat Dita von Teese. Nu este un star care imi place 100%, pentru care are ceva dezordonat in imaginea ei, insa respect faptul ca promoveaza stilul pin-up, un stil care i se potriveste cu succes. Nici parfumul ei nu este departe de tinutele pin-up si sexy pe care le poarta. Am inceput sa ma intreb…oare Dita von Teese poarta budigai lungi la sala de fitness, ca acum 50 de ani? Nu de alta, dar nu o pot desprinde de stilul modei pin-up. Combinatia un pic goth din designul sticlei de parfum aduce aminte de relatiei ei cu asa-zis rebelul muzicii rock, Marilyn Manson. Este un concept clasic, dar sexy si nedemodat.

Raman in zona divelor care par a avea o legatura cu lumea rock, indreptandu-mi atentia catre parfumul marca Avril Lavigne. Ea si-a atribuit combinatia roz-negru-tinte argintii, creandu-si o identitate vizuala care mareste pupilele liceenelor, practic principalul public care ii asculta muzica. Nu-i rau din punct de vedere al marketingului, dar parca as avea de-a face cu o barbie care canta rock si e „wannabe good girl gone bad”. Fata e draguta, talentata pe cat poate, discreta cu viata personala si cred ca merita un parfum dupa chipul si asemanarea ei.

Nu credeam ca am sa zic „Da” unui parfum marca Britney Spears, acest zombie bulimic ce nu conteneste sa dispara din sfera muzicii pop dupa atatea balbe. O data cu lansarea piesei Circus…sau a albumului (desi neprofesional, prefer sa nu googalesc pentru a afla informatia relevanta), a fost lansat un nou parfum ce ii poarta semnatura. Este un stil funky care exprima acea atmosfera burleasca de circ. Este un concept hazliu.

Christina Aguilera se pare ca traieste mai bine din vanzarea parfumurilor ce-i poarta numele, decat din muzica pe care se chinuie sa o creeze. Parfumul Christina Aguilera by Night este un exemplu clar de concept extrem de clasic si feminin in ceea ce priveste un parfum prin definitie senzual. Asocierea cu imaginea artistei din acea vreme, impreuna cu motivele florale, vand intr-un mod traditional acest brand.

Jlo din pacate are parte de cele mai kitsch concepte si cu o mare lipsa de talent in ceea ce priveste echipa de designeri care ii realizeaza ambalajele. Desi o femeie focoasa, talentata, cu forme de invidiat ce ar fi putut fi exploatate in designul ambalajului (sticlei in principal). Cred ca Jlo ar fi meritat ceva mai bun decat niste inimioare roz numai bune pentru un siropos Valentine’s Day.

O idee copilareasca si funky am regasit-o in cazul parfumului semnat Katy Perry. Culorile tari si stilul inocento-dezordonat care o caracterizeaza pe cantareata sunt bine transpunse in prafumul cu forma de pisica rasfata, mov si cu ochi sticlosi.

Am lasat spre final un parfum dedicat unei personalitati regasite in topul celor pe care le las sa-mi influenteze personalitatea si gandirea. Marilyn Monroe, cea mai dorita „pin-up girl” a tuturor timpurilor, are si ea un parfum destuld e cuminte si clasic din punct de vedere al designului. Singurul element mai elegant al sticlutei este dopul de un rosu aprins ce exprima pasiunea ce a caracterizat-o mereu pe Marilyn Monroe.

Inchei cu Kim Kardashian, aceasta focoasa si planturoasa diva americana care nu stiu exact cu ce se ocupa..in afara de a avea forme. Nu am auzit nici sa fie cantareata, nici manechin, nici actrita…dar are un parfum si inca unul cu un design elegant si fastuos, demn de Regina Angliei. Imi place foarte mult logo-ul, aceasta alaturare „dorsala” a initialelor numelui ei. Dopul incrustat cu pietre Swarovsky, plaseaza acest brand in categoria produselor de lux. Poate ca si Marilyn ar fi meritat un asa tratament…

Vezi slideshowul de mai jos pentru mai multe exemple sau acceseaza albumul special creat pe Facebook.

Daca ti-a placut vreun concept lasa-ti parerea in comentarii :). Enjoy!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: