Vine vine primavara si ambaleaza toata tara


E o vorba care spune ca omul isi face iarna caruta si vara sanie. Ei bine, eu mi-am strans tot anul ambalaje care de care mai ingenioase si am asteptat primavara ca sa realizez o noua colectie de martisoare din ambalaje. Am cauata sa fie ceva nou, ceva din fiecare parte a anului care m-a facut sa zambesc, sa ma bucur de ce imi place. Pe aceasta cale trebuie sa-i multumesc lui Alex pentru coplesitoarea initiativa de a imi aduna capace de suc, bere, apa si alte licori din pitorescul Argentin. Capacele de bere atasate martisoarelor de anul acesta au adus un plus de nebunie creativa si ceva zambete pe chipurile celor care au primit aceste martisoare care pana la urma merg pe ideea ca nimic nu se pierde, totul se transforma. I-am putea spune o reciclare creativa, colorata, altfel. Trebuie sa-i multumesc si Patriciei care a carat constiincios multe cutii de bomboane atunci cand se intalnea cu noi. Soro, a iesit bine si anul asta! Bineinteles, gagicile de la birou, Cris, Tyzu, Mada si toata lista cea vestita care mi-a sustinut pasiunea si ideea de a recicla si de a crea ceva neasteptat…si voua va multumesc si sa tot fie primaveri in care sa reciclam artistic si cu cap.

Mai jos …daca va plac triunghiletele de play, apasati si vedeti cum e un 1 Martie cu altfel de martisoare!

 

3 gânduri despre „Vine vine primavara si ambaleaza toata tara

  1. axexandru spune:

    si pt la anul am inca o punga de capace :))

Lasă un răspuns

