Ambalaje obraznice pentru branduri indraznete


A venit caldura si ne zvarcolim sa scapam de haine, iar tinuta sa ne fie cat mai comoda. Nu de alta, dar temeperaturile pozitive cresc si libidoul, asa ca m-am gandit sa vorbim un pic si despre ambalaje cu un look pervers. La prima vedere, ne-am inchipui ca doar anumite produse regasite in magazine cu usi intredeschise (sex shopuri) ar putea purta invelisuri sexy. De multe ori, un ambalaj evita sa exprime direct la ce foloseste un produs. Subtilitatea este un atu in a crea un ambalaj care sa-l faca pe consumator sa vina spre brand si sa petreaca ceva timp cu acesta pentru a-l cunoaste.


La o mica cercetare, am descoperit ca nu putine sunt categoriile de produse in care publicitarii se bazeaza pe imagini „juicy”. Designerii rusi au gusturi senzuale cand vine vorba si de bere, nu doar de vodca. Se stie foarte bine, ca pentru publicul masculin o bere, un meci, o fata sexy = deadly combination, sau cel putin cam asta este combinatia pe care mizeaza Ramm Beer. O doza de bere cu portjartier „tatuat” pe ea si cu atitudine. Un ambalaj destul de outstading si de indraznet pentru rafturile magazinelor, mai ales daca privim si simbolurile subliminale. Bineinteles, nicio bere nu vine singura, aducand cel putin una alaturi de ea…asta ca sa nu fie setea prea scurta si distractia prea cuminte. O doza de Ramm nu are farmec 100% incitant daca nu o unesti de a doua pentru a forma un asa-zis „bazin” feminin si sexy. Siluetele masculine care se plimba pe dresul plasa arata in mod clar ca o femeie e un univers, iar berea Ramm cuprinde universul barbatiilor.


Raman tot in sfera licorilor euforice si de data aceasta imi indrept privirea si spiritul critic catre lichidul lui Bachus. Sunt asa de bucuroasa ca multe dintre brandurile de vin au iesit de sub spectrul ambalajelor mult prea clasice, elegante, dar care ma plictiseau cu caracterul lor asa-zis nobil. Vinurile S&S (Saint&Sinner) vin cu forme unduitoare nu doar la nivelul sticlei, ci si la nivelul etichetei. Siluete apetisante, parti de copr incitante, toate creionate intr-un stil pin-up fac din eticheta vinurilor S&S un concept outstanding. Nimfele care agata privirile sunt si insotite de un numar de telefon fictiv sau poate ca nu, insa caracterul promiscuu beneficiaza de un concept smart si incitant. Ce deduc eu din acest design este faptul ca aceasta marca de vin are exact calitatile unei femei fetale care te tranchilizeaza cu farmecul ei. Etichetele imita un pic acele pliante care se impart cu mare verva prin Las Vegas si care promoveaza seducatoare domnisoare, pline de promisiuni ademenitoare. Fiecare eticheta prezinta asocierea dintre un tip de femeie si un tip de vin. Toata aura brandului este sub spectrul Eros-ului si invit si la vizitarea site-ului, la fel de unitar la nivel de identitate (muzica de fundal este numai potrivita pentru filmele 18+). Un concept care se lasa cu ridicari de sprancene si zambete perverse in coltul buzelor.


Bineinteles, designurile senzuale nu puteau lipsi din lumea prezervativelor. Aici am obiectie: daca nu exista un concept suficient de smart si de educativ pentru a-mi prezenta scene erotice pe o cutie de prezervative, atunci nu vad rostul lor. Este clar ca nu mai avem varsta la care doar aruncam prezervative pline cu apa de la balcon si stim la ce se folosesc. Cu toate acestea, Kung Fu Sutra este un brand care poate sa abuzeze de pozitiile sexuale in designul ambalajului. Asta pentru ca ofera un bonus: inveti pozitii noi, iti piperezi actul sexual.


Mai zabovesc un pic la acest subiect si va prezint brandul Kiana, destinat fetelor care plac alte fete. Un produs nisat si cu un look obraznic, dar cu gust. Se spune ca un corp feminin este frumos in orice ipostaza si nu deranjeaza chiar deloc vederii. Designul scoate in evidenta anumite parti senzuale ale corpului fenminin, impodobit cu cateva piese de lenjerie clasice si sexy. Combinatia cromatica violet-negru este de asemenea foarte potrivita pentru tipul produsului si atrage atentia prin contrast.

Alte concepte pot fi gasite si in galeria de mai jos. Enjoy!

Etichetat , , , , , ,

Un gând despre „Ambalaje obraznice pentru branduri indraznete

  1. razviy spune:

    Kung fu sutra =)) nice!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: