Ambalaje care iti dau fiori


Oamenii au o inclinatie catre horror, fie ca o recunoastem sau nu. Treaba asta porneste mai mult din curiozitate si din dorinta de a ne activa adrenalina din cand in cand. Pacat ca putine branduri aleg sa mizeze pe concepte creepy, ca instrument de atragere a atentiei consumatorului si de adanca a inradacinare a conceptului in subconstientul lor.

Bineinteles, nu toate categoriile se preteaza unui astfel de pas creativ si indraznet, insa sunt unele care chiar pot avea succes, daca au o identitate unitara. Categoria bauturilor alcoolice este una dintre acestea, iar vinul se pare ca este subiectul multor povesti cu iz de groaza. Desi vinul este asociat simbolurilor divine in religiile crestine, se pare ca adesea cel de soi rosu te face sa te gandesti la sange nu doar ca element al vietii, ci si ca element al mortii. Daniel Brokstad, un student pasionat de licori bahice si de povesti oculte, a creat un design care incearca sa-ti dea fiori pe sira spinarii. Possesion este o editie limitata ce vine in trei variante de vin: Evil Demon – Bloody Shiraz, Haunting Ghost – Spoory Cabernet, Old Witch – Cursed Pinot Noir. Denumiri predestinate, asocieri inteligente si parca nu ai bea acest vin intr-o atmosfera de cripta. Cu toate acestea, apreciez designul simplu si elegant, cu straluciri discrete ale  cutiei in forma de sicriu in care este plasata sticla. Nu ma pot pronunta pozitiv, in schimb la ideea afisarii unor simboluri mai putin crestine, care ar atrage boicoturi din partea publicurilor care vin in contact cu un astfel de brand. Conceptul atrage atentia specialistilor, dar niciodata al marketerilor care nu ar putea vinde acest produs decat in magazine pentru emo-kids, metalisti si pe piata neagra a vinurilor.

Killibinbin wine, cu un aspect vintage infatiseaza scene din filme de groaza ale cinematecii anilor de de mult. Trebuie sa recunosc ca suspansul este ingredientuld e baza in acest design si imi starneste senzatii reci mult mai intense, decat conceptele dark, ca in cazul Possesion.

Totusi, cele mai infricosatoare efecte vizuale le-am intalnit pe pachetele de tigari. Nu sunt fumatoare, decat in mod pasiv, insa imagini socante si terifiante cu dinti stricati, plamani perforati si bebelusi malforati ma fac sa imi ajut prietenii sa se lase fumat. Legea prevede astfel de avertismente dure si efectul lor este destul de convingator. Poate ca acestea sunt cele mai infricosatoare concepte de ambalaj.

Alte concepte pot fi gasite in galeria de mai jos:

Etichetat , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: