Fanii Durex dezbraca de inhibitii cutia de prezervative si o imbraca dupa bunul plac


Cutia de preservative Durex a ramas goala…nu pe dinauntru…de atata pasiune, ci de design. Brandul cel mai cunoscut de prezervative din lumea intreaga se lasa pe mana stilistilor amatori pentru a imbraca o noua atitudine. Mi se pare si normal atat timp cat fiecare dintre noi vedem altfel placerea si erotismul. The Naked Box este conceptul care rasplateste 12 dintre cele mai bune design-uri din lume pentru cutiile de przervative. Platforma este cat se poate de bine realizata si permite desfasurarea creativitatii fiecaruia dintre noi. Fie ca suntem dotati de la natura cu un simt artistic deosebit, dar si cu o buna stapanirea a Photoshopului/Illustratorului/Corelului/etc, fie ca doar suntem la stadiul de a mazgali ceva pe hartie sau in Paint, exista doua modalitati de a intra in concursul celor mai nastrusnice cutii.

Fiind avertizati de la inceput ca trebuie sa nu dam dovada de vulgaritate gratuita si de o idee care sa nu ne duca cu gatul la „prostii”, putem sa ne decoram cutia fie prin intermediul editorului online ce vine in intampinare cu instrumente senzuale si amuzante (Ruloul striat, Curbe obraznice, Pensula Jucausa sau Creionul Vibrator) sau putem sa incarcam propriul nostru design creat cu ajutorul programelor de grafica sau cu cel mai naturale instrumente de desenat: mana si creioanele.

In galeria deja umpluta de mii de idei din intreaga lume am gasit foarte multe concepte jucause, stralucitoare, colorate si poate unele dintre ele – puerile. Sunt niste simboluri care par sa activeze imediat libidoul nostru, simboluri regasite in exces in designurile pe care le-am vizualizat: buze carnoase, inimiare stridente, forme voluptoase de coapse sau de sani, artificii, banane sau alte vegetale lunguiete si batoase. E intersant de vazut ca un corp feminin este mai usor de infatisat, pe cand parti ale organului masculin sunt mult mai abstract reprezentate (vezi bananele :)).

Realizatorii conceptului motiveaza acest proiect ca fiind unul dedicat educatiei in ceea ce priveste utilizarea prezervativelor si prevenirea bolilor cu transmitere sexuala. Totodata, este un pas inainte in a diminua jena in fata discutiilor fata de sexul protejat si de a creste brand awarenessul. In topul tarilor participante la acest proiect, Romania se afla pe locul 4, iar pe locul 1 China, conducand detasat.

Etichetat , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: