Ne emotioneaza ambalajele?


Poate ca suna pompos aceasta exprimare, insa subliminal fie ca suntem sau nu constienti ce acest fapt, anumite amanunte marunte sunt cheia catre „sufletul consumatorului”. Ni se intampla des, poate mai mult datoria publicitatii, sa ne atasam de anumite produse pe care nu le-am inlocui ani la randul, pentru ca fac parte din rutina noastra si pentru ca ne aduc satisfactie materiala si in egala masura si satisfactie sufleteasca.

Intrand mai adanc in acest subiect as starui asupra acelor detalii minore pe care le aminteam in paragraful introductiv. Exemplific prin urmatorul ambalaj pentru ca o imagine va va convinge mult mai bine. O pasta in forma de zambet poate exprima foarte bine reactia consumatorului dupa ce a savurat un bol plin cu bunatati contopite in branza si alte ingrediente delicioase. Daca ne coboram privirea si in partea inferioara un cateva notiuni sunt accentuate pentru a exprima starea de bine, de zambet (triplarea literei „m” din cuvantul smile). Mai putem corela acest aspect cu faptul ca in limba engleza, atunci cand faci o poza, fotograful iti sugereaza sa zici „cheese” (in traducere romaneasca = „pasarica”) cu toti dintii zambitori pentru a poza extrem de optimist. De asemenea, repetarea literei „m” este si un preamblu pentru sunetuld e satisfactie scos atunci cand gusti ceva foarte bun. Acesta este un exemplu elegant, dar amuzant ce nu abuzeaza de personaje extra-hlizite pentru a transmite o stare de bine. Cromatica este atractiva, insa culorile calde sunt bine temperate de fundalul calm si albastru.

Starea emotionala fata de un anumit brand poate fi influentata de mai multi factori, de la pret pana la la mediul in care este vandut produsul. Astfel, emotia poate fi influentata prin mesajul pe care brandul il transmite prin alegerea anumitor personaje care sa determine o stare de bine consumatorului si doi la mana vorbim despre felul in care te face insusi produsul in toata complexitatea lui sa te simti. Astfel, o marca poate determina formarea unor comunitati de fani/sustinatori care sa viralizeze mesajul acesteia pentru a-l transmite si celorlalti. Mai jos avem un exemplu de produs care devine mai mult decat o simpla cutie de lapte. El reuseste sa devina parte din identitatea temporara a consumatorilor transformandu-i intr-un personaj amuzant. Acest colaj de poze este dovada ca acesti consumatori vor sa transmita mai departe felul in care un produs ii face sa se simta.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: