Translucida Dorna


Asa o caldura a curpins teritoriul carpato-danubiano-pontic, incat doar sfanta si pura apa mai poate stinge setea neincetata si mai poate potoli bufeurile. Fiind o aobisnuita doar a licorilor acidulate si cofeinice, mi-am indreptat totusi atentia spre a consuma ceva natural si extrem de eficient in caz de sete. Cum imi aminteam ca Dorna facea deliciul porilor mei deshidratati m-am dus sa o caut direct in rafturile supermarketurilor. Destul de mare mi-a fost surpriza cand nici macar de aproape nu am putut identifica in mai putin de 30 de secunde o sticla de Dorna. Mi-era peste putinta sa cred ca stocul a fost epuizat…sau ca produsul a fost retras de pe piata…Ce bine ca nu s-a intamplat niciunul dintre aceste scenarii, ce rau ca Dorna are un nou ambalaj, complet insipid.

Cautand motivul acestei schimbari aparute peste noapte pe piata romaneasca, am aflat ca noua sticla este cu 25% mai usoara, deci mai sustenabila si ca schimbarea de ambalaj se datoreaza unei strategii globale desfasurate de Coca-Cola cu privire la toate marcile de apa din portofoliul sau. Trebuie sa recunosc ca se simte lipsa de plastic din noua sticla si ca acidul iese mai repede din aceasta, din cauza faptului ca la inchidere sticla nu devine rigida, ci se pastreaza destul de moale si flexibila. Dar cred ca ceea ce m-a deceptionat cel mai tare a fost noua eticheta, atat de rusinoasa in paleta sa de culori, cu un font fara serife zgarcit absorbit de fundal. Totul parca leviteaza pe aceasta eticheta, se pierde in interiorul sticlei, este intr-un cuvant chiar translucid. Si pe Casper l-as fi putut zari mai usor….Cu greu poti citi numele celei de-a doua ape minerale carbogazoase de pe piata romaneasca…ca sa nu mai zic ca nu mai recunosti nicio sticla de la departare si ca o vei gasi doar pe baza de simt al atentiei extrem de dezvoltat.

Concluzia pe care o trag este ca in afara de Tusand, Borsec si Aqua Carpatica, sticla de apa Dorna a inceput sa semene cu oricare alta sticla a altor branduri de apa de pe piata. Mi-ar placea sa ma strecor in departamentul de vanzari si sa arunc un ochi peste ultimele statistici in urma schimbarii ambalajului.

Alte concepte de sticla de apa minerala de pe piata romaneasca:

Iata cum imi mai amintesc eu ca arata sticla de apa Dorna in trecut

Etichetat , , ,

Lasă un răspuns

