Primele bauturi si bomboane cu scop cosmetic


Sophia Lauren spunea ca “Frumusetea este ceea ce te simti in interior si ea este cea care se se reflecta in ochii tai.Nu este ceva care tine de fizica” si spunea bine chiar daca nu cunoaste concepte inovative precum Beauty’in, un hibrind stiintific de frumusete, sanatate si naturalete. Nu m-am exprimat astfel pentru ca sustin in vreun fel brandul, insa de indata ce am aflat despre el si despre identitatea sa, i-am inteles propunerea unica de vanzare bazata pe aceste trei key pointuri. Ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca filosofia brandului se bazeaza pe faptul ca frumusetea vine din interior si mai ales din lucrurile vitale care te tin in viata: nutrienti. Produsul se defineste ca fiind prima bautura „cosmetica”, pe care o consumi si vei avea o piele mai fina, suplete corporala si tonus fizic. Interesant, dar nu exclud geniul de marketing din spate, avand in vedere ca produsul a fost lansat in cadrul unui show muzical ce a reunit peste 1500 de invitati.

Am ales sa va aduc in atentie acest brand avand in vedere bunele practici de a transmite informatiile expuse mai sus prin intermediul ambalajului. La prima vedere, un simplu recipient cilindric inalt, asemanator unui tub de deodorant, ambalajul gamei Beauty’in afiseaza o serie de elemente grafice subtile, dar inteligent imbinate. Fiecare produs din gama are propria poveste, identitate si se consuma intr-un anumit context de catre un anumit tip de consumator din target. Conceptul dezvoltat de Interbrand reuneste pareri ale specialistilor din diferite colturi ale lumii si transmite un mesaj global, daca stau sa ma gandesc mai bine. Consumatorul modern este deja prins in mrejele curentului de reapropiere de natura si doreste noi modalitati, cat mai putin artificiale, de a se mentine sanatos si tanar. Totodata, a fi sanatos intr-un mod natural tinde sa devina o rutina intr-un razboi global in care brandurile colosale producatoare de produse ieftine, dar arareori sanatoase incep sa fie sabotate.

Gama Beauty’in, cu un nume predestinat idei de frumusete venita din interior, se axeaza pe doua tipuri de produse: o bautura si un desert sub forma unei bomboane. In ambele cazuri exista mai multe arome, fiecare ambalaj fiind desenat in asa fel incat sa ajute consumatorii sa recunoasca cat mai rapid caracteristicile produsului si sa-l aleaga pe cel preferat. Caracterul informational al recipientul este simplu afisat, dar in acelasi timp atrage atentia consumatorului. Produsul socate in evidenta plusurile sale si te asigura de lipsa unor elemente nedorite (cum ar fi caloriile in plus) doar printr-un tabel cu o coloana semnalata cu „+” sau „-”. „Beauty” este teremenul de baza care defineste acest produs si tocmai de aceea pe fiecare recipient apare stilizata intiala B in functie de efectul pe care il confera. Culorile sunt electrice si in acelasi timp feminine, pline de vitalitate, ceea ce contribuie la transmiterea identitatii produsului. Asadar, fetelor inovatia bate la usa vara aceasta.

Etichetat , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: