Ambalajul saptamanii


Se spune ca apa este perfecta, ca este acel produs al naturii care uimeste prin calitatiile sale miraculoase si prin formele sale pline de viata. Ca sa nu mai mentionez ca acest lichid vital este mentionat chiar si in basmele ce dainuie de veacuri pe buzele bunicelor si in cartile din librarile pentru copii. Apa vie, apa moarta sunt deja notiuni arhicunoscute. Dar, oare ati auzit de faptul ca apa poate sa fie imbuntatita? Oare mai este apa atat de perfecta pentru majoritatea dintre noi, consumatori dornici de noi experiente, dincolo de natural.

Kraft Foods are puterea sa scoata pe piata primul „Water Enhancer”, mai pe sleau un fel de concetrat de fructe cu diverse arome peste care se toarna apa. Ce mi-a atras atenti ain primul rand la acest produs, denumit Mio – the water enhancer, este ambalajul destul de tridimensional si de la sine graitor. Forma logo-ului este creativa, litera „M”, fiind unita la mijloc de o picatura de apa scoasa in evidenta printr-un efect glossy. O parte din litera capata o culoare diferita in functie de aroma produsului. Este un ambalaj sparkling, care din pacate aduce prea mult cu un tub de gel de dus la prima vedere, dar care este la fel de modern ca si conceptul continutului.

Ceea ce merge mana in mana cu conceptul de baza al produsului este dimensiunea recipientului. Mica, cat sa o tii in palma, aceasta capsula cu concentrat duce la ideea de esenta care turnata in cantitati oricat de mici poate da un gust pe cat se poate de deosebit. Caracterizat ca fiind un produs natural, fara un gust artificial, care sa lase in urma sa o dara de chimicale pe papilele delicate ale consumatorilor, Mio pare totusi un produs scump, avand in vedere ca o sticluta poate oferi doar cateva pahare de apa „enhanced” la pretul de 4 Dolari.

Produsul este si pe placul clientilor orientati catre consumul apei in mod primar, dar care din cand in cand ar dori sa ma adauge ceva deosebit gustului, caci sa recunoastem, apa nu este cea mai incitanta bautura, in lipsa unui gust aparte. Consitenta materialului din acre este manufacturat recipentului este destul de rigida, permitand continutului sa iasa doar atunci cand consumatorul apasa mai ferm. In acest caz, se aplica regula 15%, cand acest procent reprezinta cantitatea de produs propriu-zis pierdut din cauza ambalajului. In urma focus-grupului, consumatorii au mai atras atentia si asupra efortului suplimentar depus pentru a omogeniza continutul recipientului, ceea ce nu este totusi un inconvenient atat de mare pentru cei mai sportivi dintre acestia. Per total, este un produs de tipul „take and go”, pentru cei dornici de experiente deosebite, dar mereu dinamici. Mai mult decata atat, designul produsului exprima senzatia pe care fiecare aroma ti-o ofera, dar si sentimentul de prospetime ce dureaza, alaturi de o experienta customizata.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: