O felie de exotism


Cum ar fi sa gasesti un colt din jungle exotica chiar in magazinul de coltul strazii tale? Exoticul nu mai este atat de exotic si poaet intra mai usor in vietiile noastre chiar prin intermediul unor produse ingenioase. Bineinteles ca si ambalajul contribuie cu succes la acest lucru „agatand privirea” consumatorului si fermecandu-l cu originalitatea sa.

Conceptul Strange Fruits nu aduce in atentia consumatorilor doar un nou produs extrem de atractiv datorita inovatiei care il invaluie, ci pentru prin consumul sau acestia beneficiaza de o experienta noua si totusi venita parca din alta lume. Trebuie sa recunoastem ca un astfel de produs trebuie sa sparga barierele traditionalului si sa vanda ceva, pentru inceput necunoscut, unor consumatori destul de reticenti. Daca cei de tip „lunatic fringe” nu s-ar gandi de doua ori inainte de a cumpara Strange Fruits (in variantele: kumquats, lychees si jackfruits – din pacate aceste fructe nu au traducere si in limba romana, dar puteti sa vedeti descrierea apasand pe fiecare dintre acestea), consumatorii traditionalisti ar cumpani inainte de a cumpara o „felie” de exotism. Aici intervine rolul ambalajului care face produsul sa fie mai atractiv, care sub forma sa de „felie” face trimitere la alte fructe cu acre consumatorul este mult mai obisnuit. Jumatatea transparenta a ambalajului este cea care creeaza o legatura de apropiere intre produs si consumator si care ajuta la cunoasterea calitatiilor produsului. Nu doar prospetimea si bunatatea fructului vor fi reflectate, ci va fi stimulata si curiozitatea de a gusta din aceste fructe deosebite.

Cromatica puternica, inspirata din textura fructului face produsul mult mai atractiv si il scoate in evidenta prin simplitate si naturalete. Strange fruits este definit ca o gustare fresh si usoara destinata celor care vor sa fie sanatosi intr-un mod natural. Acest concept se axeaza pe strategiile de branding senzorial, care odata ce a stimulata vazul, pune in miscare si celelalte simturi precum gustul si pe cel tactil. Produsul poate fi cumparat la „felie” sau in „set” de mai multe felii care formeaza o sfera extrem de delicioasa. Conceptul este semnat de Samantha Salzano.

Acest articol se regaseste si pe pkg.ro

Etichetat , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: