Forma noastra cea de toate zilele


Noi oamenii suntem atenti la detalii si imediat observam o schimbare in sablonul acela zilnic cu care suntem obisnuiti. Cam asa ne comportam si in magazine/piete/supermarketuri sau alte spatii comerciale. Sa vedem cum functioneaza mintea noastra in ceea ce priveste raionul de ciocolata al unui magazin. Mintea noastra e obisnuita sa memoreze un tot unitar si sa retina forme in ansamblu ale produselor. Daca a doua zis cand vizitam din nou raionul percepem ceva diferit, adica o ciocolata cu forma triunghiulara in comparatie cu celelalte forme de ciocolata – tablete de tip dreptunghi – atunci atentia noastra va fi distrasa si produsul nou se va demarca.

versus

Prin urmare forma este cea care reuseste sa distinga produsele intre ele. Chiar daca in mentalul nostru suntem obisnuiti cu un model deja prestabilit, atunci cand pe piata exista foarte multe marci asemanatoare, succesul in vanzari si in branding poate fi atins de catre producatori cu o modificare curajoasa de forma la nivelul ambalajului si uneori chiari si la nivelul produsului, in functie de cat de flexibil este acesta.

versus

versus

Etichetat , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: