Inspiratia care te indeamna sa cumperi ciocolata


Nu ca ar fi toamna un anotimp mai capricios si mai mohorat, insa azi chiar m-am hotarat sa vorbesc despre (ne)inspiratie. Fara ocolisuri va spun ca nu am capacitatea sa inteleg de ce multe dintre ambalajele pentru ciocolata au devenit atat de neinspirante. Ce vreau sa spun prin acest termen cu negatie in varf? Pai, mi-e pofta de ceva dulce si sunt in fata unui raion imens cu produse din ciocolata. Cu siguramta mi-ar sari in ochi un ambalaj care infatiseaza rauri de glucide si care imi face sucurile gastrice sa se transforme intr-un tsunami. Dar cand colo ma simt ca la muzeu, incercand sa imi alin pofta doar cu motive geometrice, minimaliste si deloc apetisante. Si va intreb…unde sunt ambalajele pentru gurmanzi de alta data?

Am reluat cercetarea mea izvorat dintr-o frustrare mai mult sau mai putin justificata si expun in cele de mai jos cateva concepte de ambalaj care nu ma duc cu gandul ca inauntru voi descoperi esenta dulciurilor.

medicamente?

la limita…asta doar datorita cromaticii si a aspectului vintage

Iar aici, cateva exemple de ambalaje care imi lasa gura apa pana sa ajung in momentul savurarii. Concluzia ramane un aspect deschis, caci poate parerile mele sunt mult prea subiective.

apetisant…ai putea manca chiar si invelisul din hartie + clasic

posibilitatea de a vedea produsul in sine stimuleaza cumpararea

bucati de ciocolata care plutesc nepasatoare si joc de nuante cafenii…yammmy

un ambalaj senzorial

bucatile de ciocolata se ghicesc timid prin „gratiile” de carton si te cuceresc

*Nota: Poate ca exemplele prezentate ca neinspirante sunt ideale pentru un cadou. Economie de hartie de cadou si impusti doi iepuri din prima. Insa daca esti in sevraj de „dulce” trebuie sa cumperi ceva care te inspira din start, de la nivelul ambalajului.

Etichetat , , , ,

Lasă un răspuns

