Ambalajul care sparge prejudecata rasiala


De curand am auzit o treaba foarte misto despre cum sa invingi rasismul. Trebuie sa te comporti fix ca un panda. El e negru, e alb si e si Asiatic. Mi-a placut tare metafora, dar si mai mult mi-a placut ce am descoperit la magazinasul cartierului meu. Cea mai creative guma chinezeasca de 10 bani bucata, ce metamorfozeaza un panda dintr-un simplu imprimeu pe ambalaj si doua bilute albe ce zaresc prin ambalajul transparent. Si tata taaa, avem un panda, o idée de milioane pentru o guma de doar 10 bani.

l_air ball panda

Etichetat , , , , , ,

Lasă un răspuns

