Ambalajul Saptamanii – Kallo


kallo

V-ati intrebat vreodata de unde vin toate acele fursecuri, prajituri si specialitati din paine care ne gadila papilele gustative? Da, multe dintre acestea vin din laborator sau din fabrica etc. Insa, unele vin din ambalaje superbe realizate de oameni inspirati de mana creativitatii.

Ambalajul saptamanii acesteia se afla in portofoliul Kallo, un brand care produce si comercializeaza biscuiti, paine, furscuri, prajituri. Nimic nou pana aici, doar ca v-am laudat un pic cam mult ambalajul, insa aceste produse se inscriu in rasa celor naturale, bio si extrem de sanatoase. Asadar, lasati ciorbele de loboda si cartofii natur de-o parte si consumati cu incredere aceste produse, caci nu va vor ingrasa si nici nu va vor afecta sanatatea. Nu o spun eu, ci cei de la Kallo.

Ok, ce este atat de fantastic in legatura cu identitatea lor vizuala si cu fel in care o transpun asupra ambalajelor. Creatorii seriei de ambalaje au observat, in urma unui focus grup, ca vechiul design ii facea sa se simta precum niste persoane cu nevoi speciale, pe cand actualul le vorbeste despre un produs adresat si accesibil tuturor. Ilustratiile si caracterul jucaus si colorat al acestora ii determina pe consumatori sa se aproprie de brand si sa nu il mai perceapa precum unul diferit de celelalte din mare masa de de astfel de produse.

10_16_2013_Kallo_1

Etichetat , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: